Ahmet Hakan, Safiye İnci'ye sahip çıktı!

Gündem 23 Temmuz 2018 14:26
Videoyu Aç Ahmet Hakan, Safiye İnci'ye sahip çıktı!
A
a

Hürriyet yazarı Ahmet Hakan, Safiye İnci'ye sahip çıktı!

Hürriyet yazarı Ahmet Hakan, bugünkü köşesini Anıtkabir'de Atatürk'e hakaret ettiği videodan dolayı tepki çeken ve tutuklanan Safiye İnci isimli gericiye ayırdı. 

İnci'nin tutuklanmasını Erdoğan'a hakaret suçlamasıyla tutuklanan ODTÜ'lü öğrencilere bağlayan Ahmet Hakan, yazısında, "ODTÜ söz konusu olduğunda “Ne var bunda? Çocuklar şaka yapmış” diyorsan... Safiye söz konusu olduğunda da “Ne var bunda? Çocuk şaka yapmış” diyeceksin" ifadelerini kullandı. 

Yazının ilgili kısmı şu şekilde:

PRENSİP BİR: ODTÜ’lülerin tutuklanmasına itiraz ediyorsan, Safiye’nin tutuklanmasına da itiraz edeceksin. ODTÜ’lülerin tutuklanmasına ses etmiyorsan Safiye’nin tutuklanmasına da ses etmeyeceksin.

*

- PRENSİP İKİ: ODTÜ söz konusu olduğunda “Ne var bunda? Çocuklar şaka yapmış” diyorsan... Safiye söz konusu olduğunda da “Ne var bunda? Çocuk şaka yapmış” diyeceksin.

*

PRENSİP ÜÇ: ODTÜ söz konusu olduğunda “Ama bu hakaret, ama bu suç” diyorsan... Safiye söz konusu olduğunda da “ama bu hakaret, ama bu suç” diyeceksin.

PRENSİP DÖRT: ODTÜ’lü tutuklandığında “Tutuklamayla sorun çözülmez” demediysen... Safiye tutuklandığında da “Tutuklamayla sorun çözülmez” demeyeceksin.

*

PRENSİP BEŞ: Tutuklamanın bir cezalandırma yöntemine dönüştüğünü düşünüyorsan... Bunu hem ODTÜ’lü için hem de Safiye için aynı güçle haykıracaksın.

*

PRENSİP ALTI: “Memlekette önüne gelen önüne geleni tutuklattırmaya çalışıyor” diyorsan... Bunu sadece Safiye’nin tutuklanması söz konusu olduğunda demeyeceksin.

*

PRENSİP YEDİ: Tutarlı olacaksın ki hep genç kalacaksın... Tutarlı olacaksın ki hep haklı olacaksın... Tutarlı olacaksın ki, “Hakkaniyete bak be” dedirteceksin. Tutarlı olacaksın ki, canımı yiyeceksin...

1000
icon
Mehmet 24 Temmuz 2018 23:31

Bahsi geçen hakaret her ne olursa olsun ATATÜRK e Yapılmış cumhuriyetin kurucusu cumhur baskkanliginida ilgilendiren bir konu sen bu zihniyeti savunucusuysan senide ayni sayariz hakim yada savci degilsin kiyaslama yapiyorsun basit bayagi adi dusunceni kendine sakla

0 0 Cevap Yaz
Yıldırım 24 Temmuz 2018 22:19

Bu kıyaslamayı yapan gerçekten Ahmet Hakan'mı ? Aptallığın daniskası kime yapılırsa yapılsın hakaretin karşısındayız ama Atatürk bizim ortak değerimiz bunu kıyaslamak bile abesle iştigaldir

0 0 Cevap Yaz
Şefiye 24 Temmuz 2018 12:01

Ikisini bir keteye koymayın onlarda tutuklanmıştı Ahmet bey

0 0 Cevap Yaz
M Kekeç 24 Temmuz 2018 11:23

Yazık ki sen safiye ile aynı kafaya sahipsin

0 0 Cevap Yaz
Nami Çelebi 24 Temmuz 2018 10:12

Zülfüyare dokunmuş. Evet yan tutularak adaletli olunmaz. Objektif olursan iyi karar verirsin. Sizin hırsız kötü bizim hırsız iyi. Sizin orospu kötü bizim ki havası yandasligin dik alası olur. Değer bulmaz. Bu haberi yapan zat ta okuduğunu anlamamış zaten.

0 0 Cevap Yaz
Eto 24 Temmuz 2018 10:09

Ya sen ne fırıldak mışsın

0 0 Cevap Yaz
Züleyha 24 Temmuz 2018 08:27

Canına yandığımın dünyası...ulen sen gazetecimi olurdun ki şimdi Atam olmasa...buralarda yazınmı okunurdu acaba...vay ki vay...nankörlük böyle bişey...döndürün bakalım fırıldağınızı...

0 1 Cevap Yaz
Sevil Türk 24 Temmuz 2018 02:09

ahmet hakan sen bilmezsin!' Türkün vaz geçilmez prensibini sana söyliyeyim...Türk Bağımsızlığını,Vatanını,Gönder de özgürce dalgalanan Şanlı Bayrağını,T.C ni borçlu olduğu Kanı Türk!, Soyu Türk Atasına küfretmez!,Küfrettirmez!!.Bundan rahatsızlık duyanlar haindir!.senin prensiplerin bizi bağlamaz!.

0 1 Cevap Yaz
Mehmet ÖZTÜRK 23 Temmuz 2018 20:54

ODTÜ ile Safiye'yi aynı kefeye koyamazsın. Bir tanesi, daha evvel mahkemeye intikal etmiş ve suç olmadığı karara bağlanmış Erdoğan karikatürü. Cocukların bu yüzden tutuklanması Adaletsizliğin bir sonucu. Diğeri ise bu ülkenin Kurucusu olan Ataturk'e bir bayanın ağazına yakışmayacak nitelikte çirkin bir hakaret. Burda da eğer hemen saliverilmez ise Adale'in sonucudur. Bay Ahmet Hakan sen bunun neresindesin de bunları aynı kefeye koyabiliyorsun.

1 9 Cevap Yaz
Zehra güler 23 Temmuz 2018 18:52

Hakan bey bir ğün önceki yazınızda böyle demiyordunuz ne olduda fikir değiştirdiniz sizi anlamakta zorluk cekiyoz .

1 7 Cevap Yaz
cengiz nisanci

sizin gibi yazarl geçinenler oldukca çok kişinin başı derde girer bunun şakasımi oluyor .soru şu bu gençlerin kafalarını kimler yıkıyor asıl suçlu onlar

0 0
Sündüz 23 Temmuz 2018 18:19

Ülkenin fırdöndüsü!

0 7 Cevap Yaz
cesur

hakan bey Erdogana cok gebesin galiba, senin erkrkligine yavsak

0 0
Erol İzmir 23 Temmuz 2018 17:36

senin prensibini yerimm..

0 4 Cevap Yaz
Bülent canik 23 Temmuz 2018 16:50

Bunun bir dediği bir dediğini tutmuyor o yüzden dediklerini hiçbir zaman kayle almıyorum

0 6 Cevap Yaz
N.Ç 23 Temmuz 2018 16:45

Saçmalamış sapla samanı ayıramayacak hale gelmiş

0 4 Cevap Yaz
Tam 35

Yürü git be mukalamun

0 2
Ayni suçmu Atatürk e hakaret edilemez 23 Temmuz 2018 16:16

Ayni suçmu Atatürk e hakaret edilemez

0 8 Cevap Yaz
max 23 Temmuz 2018 16:04

evet doğru diyon sana parmak atmakla sana tecavüz etmek aynı şey olmalı.

0 7 Cevap Yaz
Divan 23 Temmuz 2018 15:59

Ahmet Hakan Bir Yerde Hata Yapıyorsun Sen Bile Atatürk le Erdoğanı Aynı Görüyorsun Yanlış Burada. Atatürk Bu Ülkenin Kurucusu Erdoğan Kim CB.nı. Nasıl Oluyorda Aynı Diye Biliyorsunuz. Ben Söyleyim. Korkudan Yazık Yalakalık dan Başka Bir Şey Değil Yaptığın.

2 18 Cevap Yaz
Selma B 23 Temmuz 2018 15:53

Bu adamın bir dediği bir dediğini tutmuyor. ODTÜ öğrencilerinin taşıdığı pankartların hangisinde küfür vardı? Hangisinde hakaret vardı?

1 12 Cevap Yaz
hava durumu HAVA DURUMU
arşiv HABER ARŞİVİ