Cübbeli Ahmet'e operasyon geliyor...

Gündem 11 Eylül 2018 14:47
Videoyu Aç Cübbeli Ahmet'e operasyon geliyor...
A
a

Gazeteci – Yazar Ahmet Hakan, Cübbeli Ahmet ile ilgili çok önemli ifadeler kullandı.

Hürriyet Yazarı Ahmet Hakan bugünkü "Ne bu ciddiyetsizlik" başlıklı köşe yazısının bir bölümünü Cübbeli Ahmet Hoca olarak bilinen Ahmet Mahmut Ünlü'ye ayırdı.

Ahmet Hakan "Cübbeli'ye operasyon mu?" alt başlığıyla yayımlanan yazısında şu ifadeleri kullandı:

"DİYANET İşleri Başkanı, isim vermemiş ama Cübbeli Ahmet’i ima eden sert eleştirilerde bulunmuş. Hatırlayalım: Diyanet İşleri Başkanı en son Adnan Oktar’ı sert eleştirmiş, ardından Adnan Oktar grubuna operasyon gelmişti. Acaba? Cübbeli’ye de mi? Ne yani? Adnan Oktar’ın telefonunun ardından... Sabahın köründe bir de Cübbeli’nin telefonu mu gelecek bana? Hafazanallah! Hafazanallah!"

BAŞKAN ERBAŞ NE DEMİŞTİ?

Ahmet Mahmut Ünlü olarak bilinen Cübbeli Ahmet’in anlattığı tavuğu canlandırma hikayesi sosyal medyada tartışma yaratmıştı. Diyanet İşleri Başkanı, Kütahya Dumlupınar Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi’nde yaptığı konuşmada da Cübbeli Ahmet'in anlattığı olaya üstü kapalı göndermede bulundu. Erbaş, “Din, kesinlikle, ticari beklentilerin, çıkar tutkusunun, popülist kaygıların aracı ve payandası haline getirilmemelidir” dedi.

1000
icon
Ibrahim 13 Eylül 2018 08:48

Islam in itikadina zarar veren o kadar anlatimlar var onlara diyanetin bir sey dedigi yok.. bu bir Hikaye ister inan ister inanma itikada zarar vermez ..diyanet kendine ceki duzen versin Islam oglu okuyan gibi kendini bi halt zanneden adamlarin imana zarar veren konusmalarina yanit versin..millet her seyin farkinda o kadar

0 0 Cevap Yaz
Anti chpli 13 Eylül 2018 00:31

Haberin basligina bak. Cubbeliye operasyon geliyor. Icerigine bakiyorsun acabalar falan filan. Ahmet hakanin yapacagi haber bu kadar olur. Esek osurur yel götürür. Sen boyle kalitesiz haberler ( icerik baska baslik baska) yaparsan( ona laf sokayim buna sataşayim belki reyting artar). Haber niletiligi tasimayan ve olmayani varmıs gib gosterirsen adami boyle s.ktr eder kapinin önune koyarlar. Kanal d sana niye yol verdi hayirdir. Millete laf sokarak camur at izi kalsin bilenler inanmasa da bilmeyenler inansin taktigi artik işe yaramadigi icin mi.

0 0 Cevap Yaz
Senol 12 Eylül 2018 17:45

Cübbeli ahmet hoca gerçekleri söyleyen hakiki iman ehli senin tarafın belli sen avucunu yala

0 4 Cevap Yaz
Yilmaz Yiğit

Sana oyle geliyor birader

0 0
Rahmetli 12 Eylül 2018 16:37

Diyanet bastan bozuk.nerde bozuk adam var.inkarci adamlar.diyanette

1 5 Cevap Yaz
Kral 12 Eylül 2018 13:34

Diyanet nasıl işine geliyosa öyle yorumlayıp fetva veriyor diyanete artık itimat kalmadı milleti birbirine düşürmek bırakın herşeyi memleket sallanıyo herşey almış başını gitmiş 70 liralık olan yiyecek 105 lira olmuş diyanet fetva veriyo fırsatçılık yapmayın demiyo ki kredi çekip faize günaha bulaşmayın

0 9 Cevap Yaz
mustafa kemal 12 Eylül 2018 12:48

sayin baskan diyisun ya Din, kesinlikle, ticari beklentilerin, çıkar tutkusunun, popülist kaygıların aracı ve payandası haline getirilmemelidir” simdi sen oyle degilmisin sen o koltuga beklentisizmi oturdun bi ay maas almadan durdunmu hic orda hayir o zaman senin din anlayisin yasayisin cikar tutkusunun payandasindan kurtulmus oluyormu...

0 11 Cevap Yaz
Feto savar 12 Eylül 2018 11:13

Kesinlikle cüpbeli ahmet efendici falan degilim.hicbir gruba uye degilim..yalniz.diyanet once kendine baksın fetoya neden ses cikarmadilar yillarca cengaver kesildiler simdilerde..ortam rahat olunca degil,her zaman hakki hakikati konussunlar.dönemin adami olmasinlar.Allah icin konusup Allah icin sussunlar.daha ne gruplar var ülkemizde sarigi cupbeyi giyip seyhlik iddia eden bir sürü pezeveng var onlarada bir sey diyecekmi diyanet baskani yoksa susacakmi.vatantas her seyi iyi biliyor merak etmeyin.müslümanım diyen insandan korkar hale getirdiler insanları.ülkenin en büyük sorunu dinci gecinmek.

0 1 Cevap Yaz
İsmail cavga 12 Eylül 2018 11:07

Ülkemizdeki cemaatlerin, tarikatlerin ve diğer oluşumlarında olduğu gibi diyanet işleri başkanlığıda tartışılmalıdır. Cemaatler tarikatler ve liderleri allah ile kul arasına girmiş, duvar örmüş sanki lidere bağlanmadan allaha ulaşılamazmış gibi bir dueum vardır. Diyanet işleri başkanlığıda iktidarların skpası haline gelmiştir.Başta diyanet fesolunmalı yada din aduna kendini var etmemelidir. Müslümanlarda akıllı olmalı böyle sapık cemaat ve tarikatlere uymamalı. İşte Cenabı hak, işte kur an işte sünnet, gerisi boş.Selam ve dua ile...

0 1 Cevap Yaz
hava durumu HAVA DURUMU
arşiv HABER ARŞİVİ