Erdoğan skandal hakaretler etti: Manda derisi gibi yüzü var, karikatür tipli zat...

Gündem 29 Kasım 2017 17:05
Videoyu Aç Erdoğan skandal hakaretler etti: Manda derisi gibi yüzü var, karikatür tipli zat...
A
a

Seviyesizliğin de bu kadarı: Manda derisi gibi yüzü var, karikatür tipli zat...

Erdoğan'dan CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'na skandal hakaretler: Manda derisi gibi yüzü var, karikatür tipli zat, çarkçı kemal, utanmaz, rezil...

Siyasetin seviyesini düşüren bu hakaretler hakkında ''CHP Lideri tarafından davalık edilmelidir'' yorumları yapılyıor...
1000
icon
Lütfi türkay 2 Aralık 2017 13:48

Bu adam kim ki Kemal Ağabeyimize hakaret ediyor!.İnsan olan böyle konuşmaz.. Derhal yargıya taşınmalı..

1 0 Cevap Yaz
TemelArslan 1 Aralık 2017 03:09

Sevgili dostlar söylenecek çok şey var! Yani CUMHURİYET TARİHİ BOYUNCA bu kadar seviyesiz iç politika bu kadar düşük ve saygınlığı mızı kaybeden dış politika olmamıştır

1 6 Cevap Yaz
İzabela 1 Aralık 2017 01:58

Hak adalet diyoruz da ...Hani adalet?? Mahalle jargonuyla dünyada 5 kurusluk değerimiz kalmadı. Yazıklar olsun destek verenlere 😵

1 3 Cevap Yaz
Alış 30 Kasım 2017 22:17

Arsızın foyası meydana çıkınca ağzı bozuldu utanmaz rezil

1 5 Cevap Yaz
Bak hele hele

Kemal'e söyleyeceğini aynada hiç kendine bakmış mi yalanmakinadi

2 3
Fatma

Zaten düzgünmüydü.Hep söylediklerini yazsan kitaplar olur.

1 0
Ercüment 30 Kasım 2017 17:19

en az 1.550.000 TL'lik dava açması lazım.

1 4 Cevap Yaz
TemelArslan

3 kuruşluk dava yeter

1 1
Garfield 30 Kasım 2017 14:21

Sevgili Vatandas C. Baskananimiz bizler nasil medeni konushmayi onerdi bir Yol. Saygila Atamizi anip ondan bu tarz konusmayi hic duydunus mu ???? Yorumunuz

3 7 Cevap Yaz
Gül

Asaletli insanla kıyaslanamaz. Atatürk her haliyle Asalet püskürüyordu. Bu kim ki.

1 2
Gorbacow 30 Kasım 2017 09:24

İnsanda utanma arlanma olur. Bir Cumhur başkanı böyle konuşursa millet ne yapmaz.

2 10 Cevap Yaz
Hüseyin Gezer 30 Kasım 2017 07:15

Argolu(küfürlü) konuşma geri kalmış kültürden beslenen insanların işidir! Küfürlü paylaşımlar insanlara ışık tutmuyor, insanların ufkunu karartıyor, hiç bir aydınlatma sağlamıyor, yarın vadetmiyor!.. Sokak argosuyla bir yere varılmaz!

2 8 Cevap Yaz
Nursen 30 Kasım 2017 00:28

Turkiye tarihinde yedi cedimizde bunun gibi terbiyesiz lider olmadı. Şu an Reza Zarraf konuşuyor ve bunun adı geçen listedeki şahisların suçları tek tek itiraf ediliyor. Belki 4 hafta sūrecek mahkemede Sırası buna gelecek. Bakalım Kilıçdaroğlu bu dediklerini yedirmezmi buna .

1 6 Cevap Yaz
servet özbakır 29 Kasım 2017 22:21

Sayın kılıçdaroglu umarım bu hakareti geçiştirmezsiniz bu bir cum.başkanına yakışmayan küfür ve hakaretleri derhal yargıya taşımalı yoksa bu Adamı firenlemek zor çünkü suçlu.

2 12 Cevap Yaz
Sevgi Samsun

bende aynen katılıyorum bu hakaretleri doğru bulmuyorum Sayın Başkanımızın hakkını aramasını bekliyorum

2 4
Adam coşkun

Bırakın etsin daha çok gözden düşüyor ve suçlu olduğu ortaya çıkıyor

2 2
Nımet 29 Kasım 2017 21:38

Bence hiç bir kimse bu sözler dememeli mahalle kavgasını burası bence politıkacılar saygın halka örnek kişiler olmalı bu arada herşeyi ben bilirim asarım keserim değil mahkemeler var yalnızca bizde olup biteni görmek en büyük hakkımız bu şekilde laf ilk defa işittim komikti çok güldüm çocukluğumu hatırladım büyümemişiz daha

2 5 Cevap Yaz
hava durumu HAVA DURUMU