Gül: Türkiye'nin geldiği hal yüzünden uyuyamıyorum!

Gündem 17 Nisan 2019 00:09
Videoyu Aç Gül: Türkiye'nin geldiği hal yüzünden uyuyamıyorum!
A
a

11.Cumhurbaşkanı Abdullah Gül: Türkiye'nin geldiği hal yüzünden uyuyamıyorum!

Halk TV'de Enver Aysever'in konuğu olan Muhafazakar camiaya iltisakı ile bilinen Gazeteci-yazar Levent Gültekin, geçen günlerde 11.Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'le görüştüğünü açıkladı..Abdullah Gül'ün kendisine Türkiye'nin geldiği son durum için çok üzüldüğünü, geceleri uyuyamadığını dile getirdiğini söyledi.

''Türkiyenin geleceği konusunda endişeliyim, uyuyamıyorum'' diyen Gül, ''siyaseti azcık bilmesen rahat uyuyacağım'' dediğini ile sürdü...
1000
icon
nuritopaloğlu 22 Nisan 2019 02:58

Kim Abdullah gülmü uyuyamamış ?

0 0 Cevap Yaz
A. Abdullah 19 Nisan 2019 23:10

يقول سبحانه وتعالى في كتابه الكريم سورة الأنعام اية ١٢٣ بسم الله الرحمن الرحيم "و كذلك جعلنا في كل قرية أكابر مجريمها ليمكروا فيها وما يمكرون إلا بأنفسهم وما يشعرون " صدق ألله العظيم allahu teala kuran-i kerimde Anam süresi 123ayet-i 'nde diyor ki böyle her memlekette günahkârlarının büyüklerini, orada hile yapsınlar diye bulundurmaktayız. Oysa bunlar farkına varmadan, sadece kendilerine hile yapmaktadırlar. وكما يقول الله تعالى في كتابه الكريم في سورة إسراء أية ١٦ بسم الله الرحمن الرحيم " إذا أردنا أن نهلك قرية أمرنا مترفيها ففسقوا فيها فحق عليها القول فدمرناها تدميرا. " Ayni zamanda canabi hâk ısra süresinde ayet 16 diyor ki Bismillahrahmanirrahim " biz, bir memleketi helâk etmek istediğimiz zaman, oranın varlık ıçinde yaşayanlarına, ileri gelenlerine emrederiz onlar, orada bozgunculuk yaparlar, o zaman onlar hakkında azap hükmü kesinleşir, biz de orayı tamamen helâk ederiz.

0 0 Cevap Yaz
şahin 17 Nisan 2019 22:38

sayenizde beyefendi hazretleri

0 1 Cevap Yaz
Nurmuhammet 17 Nisan 2019 20:48

Sayin Gul. Sizi çok severdim. Ama belli ki sizde tarafgirlik duygusuyla susuyorsunuz. Hakikatperestlik ,hakperestlik Islamin hosgordugu seyler. Unutmayin. Susmakla kurucusu oldugunuz partinizin işledigi ssuçlardan mesulsunuz. Susmak ikrardan gelir. Demek ki sizde o zalimi destekliyorsunuz, gunahina da ortaksiniz. Baslattiginiz dini siyasete alet etme suçunuzu temizlemeyecekmisiniz? Ölunceye kadar tevbe kapisi aciktir, milletin onunde tevbe edin bari de, Belki Allah da affeder. Erdogani ise ..Allaha havale ediyoruz..

0 1 Cevap Yaz
Türkan 17 Nisan 2019 10:47

Türkiyenin bugünlere gelmesinde kendi payı yokmuymuş?cumhurbaşkanı iken erdoğanın hangi talebini red etmiş acaba?önüne be geldiyse imzasını atan ben değilim.

0 9 Cevap Yaz
İbrahim 17 Nisan 2019 07:35

Çankaya noteri olmasaydın bu gün Türkiye bu durumda olmazdı inşallah hiç bir zaman rahat uyuyamazsin

0 11 Cevap Yaz