Koronanın tedavisini Atatürkçü doktor buldu!

Gündem 28 Mart 2020 13:30
Videoyu Aç Koronanın tedavisini Atatürkçü doktor buldu!
A
a

İslamcılar şokta! Koronaın tedavisini Atatürkçü doktor buldu!

Hematoloji Uzmanı Prof. Dr. Ercüment Ovalı, iyileşen Covid-19 hastalarından alınan kanlarla 12 korona virüs hastasının tedavisi için yapılacak klinik çalışmasına Sağlık Bakanlığı'nın onay verdiğini açıkladı. Klinik çalışmanın 6 Nisan'da başlayacağı bildirildi.

Dünya korona virüse karşı bir aşı, tedavi veya ilaç geliştirebilmek için çalışıyor. Sağlık Bakanı Fahrettin Koca da geçtiğimiz günlerde yaptığı bir açıklamayla Türkiye'de aşı, ilaç veya cihaz gibi korona virüse karşı geliştirilecek olan tüm çalışmalara Maliye Bakanlığı'nın destek olacağını açıklamıştı.

Haber Global'in haberine göre, bu kapsamda en çarpıcı açıklamalardan biri Hematoloji Uzmanı Prof. Dr. Ercüment Ovalı'dan geldi. Laboratuvarda bir süredir korona virüse karşı tedavi çalışmaları üzerine çalışan Ovalı ve ekibi, korona virüse karşı antikorla tedavi üzerine yaptığı çalışmalardan önemli sonuçlar elde etti ve bu bulguları Sağlık Bakanlığı ile paylaştı. Halen hastanelerde tedavi gören korona virüs hastalarıyla tedavi için klinik çalışmalar yapmak üzere izin isteyen Ovalı ve ekibi beklediği onayı aldı.

"KAHRAMANLARIMI ÖPÜYORUM"

Gelişmeyi Ovalı, sosyal medya hesabından "6 nisanda ilk covid19 spesifik immun plazma 12 hastanın tedavisi için bir klinik çalışma kapsamında kullanılmaya başlıyor. Bakanlık projemize onay verdi. Üretim başladı. Kahramanlarımı öpüyorum" ifadeleriyle duyurdu.

Kök hücre ve yapay deri çalışmalarıyla dünya çapında tanınan Prof. Dr. Ercüment Ovalı "28 kahraman Türk çocuğu" dediği ekibiyle birlikte laboratuvara girdi. Ovalı ve ekibi hazırladıkları projeyi Sağlık Bakanlığı'na sundu.


 

"BİZ BUNLARDAN BİRİYİZ"

Prof. Dr. Ercüment Ovalı ve ekibi korona virüs vakalarının, hastalığı yenen insanların kanındaki antikorlar aracılığı ile tedavi edilebilmesi için proje hazırladı. Ovalı yaptıkları çalışmayı şöyle anlatmıştı: "Tedavi ile ilgili 4 proje hazırlamıştık. Çok kişinin bir arada olmaması için personel sayısını azalttık. İçlerinden biri, bir gün evvel beni aradı ve 'Hocam kanıma dokunuyor, biz böyle evde elimiz kolumuz bağlı duracak mıyız? Öleceksek de adam gibi ölelim' dedi. 'Ne yapmak istiyorsun? İnsanların kaçtığı bir virüsü milyonlarca defa lobaratuvarda çalışacaksın ve sadece 15 santim ötende olacak. Hepiniz hayatınızdan olursunuz' dedim. 'Ben varım' dedi. Sabah baktım bütün ekip toplanmış. Sadece başarmak için geldiler ve Türkiye'de bizim gibi bir sürü ekip var. Biz bunlardan biriyiz."


Ercüment Ovalı, 25 Mart ise, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, "ABD'de olduğu gibi hastalığı yenen yurttaşlarımızı hayat kurtarmak için plazma bağışına davet edeceğiz" demişti.

"HASTALIĞI YENENLERİN KANINDAKİ.."

Prof. Dr. Ercüment Ovalı, Sağlık Bakanlığı, Türkiye Sağlık Enstitüleri Başkanlığı'na (TÜSEB) destek amacıyla başvurduklarını söylemişti. Ovalı, hazırladıkları projenin ayrıntılarını da şöyle anlattı: "Salgınla yüz yüze geldiğimizden beri grup olarak yetiştirmek için çok yoğun çalışıyoruz. Bir yere de geldik. Bakanlık aşı çalışmalarına başladı. Biz ikinci bir çağrı için öneri verdik. Bize çok hızlı dönecekler. Aşı koruyucu bir çalışma ancak başarısız olma ihtimali var. Hazırlamak kolay ama işe yaramayabilir, tekrar tekrar üzerine çalışmak gerekir ve bu zaman alır. Biz bakanlığa hiperimmün globalizm hazırlanması önerisini verdik. Yenen insanların kanından bu hastalığı durduracak antikorların izole edilerek diğer insanların tedavisinde ve korunmasında kullanılması esasına dayanıyor. Hastalığı yenenlerin plazma ve hücre bağışında bulunması gerekiyor. Yoğun bakımda yatan hastalar için bağışık olan insanların hücrelerini ve kanındaki antikorlarını kullanacağız." 

Prof. Dr. Ercüment Ovalı, toplum içinde görünen hastalar kadar yenenlerin de bulunduğunu ifade etti. Ovalı, "Sağlık Bakanlığı hızla donör çağrısında bulunmalı. ABD'de sağlık enstitüsü 18 yaş üstü kişilere çağrı yaptı. Hastalığı yenenleri teşhis etmemiz gerekiyor. Antiviral ilaçların yan etkileri çok fazla. İnsan kanından yapılacak olanların yan etkisi karşılaştırılmayacak kadar az" dedi.   

Ovalı, dünyada bununla ilgili çalışmaların hangi aşamada olduğunu da şöyle yanıtladı: "SARS ve MERS'te bu yöntem kullanıldı. Ancak yeni tip koronavirüs enfeksiyonu bizim için çok yeni. Önce toplumun bir kısmının bu hastalığı yenmesi gerekiyor. Ondan sonra bu grup donör olacak ve ilaç çalışması yapılacak. Bu, tarihin en eski ve emniyetli bir teknolojisidir. Bu hastalığı yenecek olan şey, bu ülkenin insanlarının kanında var."

SAĞLIK BAKANLIĞI'NDAN AÇIKLAMA

Diğer yandan Sağlık Bakanlığı Basın Müşavirliği'nden Yeniçağ'a yapılan ilk açıklamada, Ovalı'nın bulduğu tedavi yöntemi ile ilgili onay çıkmadığını belirtirken, daha sonra yaptığı açıklamada ise Ovalı'nın bakanlığa başvuruda bulunduğu ancak henüz onay çıkmadığını ifade etti.

ÖDÜLÜNÜ ATATÜRK BAKIŞLI EREN BÜLBÜL'E ARMAĞAN ETMİŞTİ

Prof. Dr. Ercüment Ovalı, hücresel tedavi ve doku mühendisliğinin bir parçası ve immünoterapi çalışmalarından biri olan Dermoplastik çalışmasıyla kazandıkları ödülü Maçka’da şehit edilen Eren Bülbül’e adamıştı. 

Haber61'deki habere göre, Prof. Dr. Ovalı, “Bizlerin Eren için yapacağı şey dua etmek ve onun anısını yaşatmak. Benim bir bilim adamı olarak yapabileceğim tek şey bu. Orlando’da ödülü alırken herkes Atatürk bakışlı çocuk için, Eren için kaldırdığımı bilecek. Yaşanan olaydan herkes gibi ben de çok etkilendim. Ödülümü Atatürk bakışlı Eren’e adıyorum” diye konuştu.

Prof. Ovalı, “Orlando’da ödülü alırken herkes Atatürk bakışlı çocuk için, Eren için ödülü kaldırdığımı bilecek. Ödülümü Atatürk bakışlı Eren’e adıyorum” dedi.

ERCÜMENT OVALI KİMDİR?

1961 yılında dünyaya gelen Doktor, Bilim Adamı Hematoloji uzmanı Ercüment Ovalı Kırklareli Babaeski doğumludur.

Tıp eğitimine Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde başlamış ardından 19 Mayıs Üniversitesinde iç hastalıkları ihtisası, Marmara Üniversitesi Tıp Fakültesinde ise Hematoloji üst ihtisasını tamamlamıştır.

2009 yılına kadar KTÜ'de transplant ünitesi sorumlusu olarak çalışmalar gerçekleştirmiş aynı zamanda Türkiye'nin ilk hücre işlem labaratuvarını açmıştır.

Henüz 38 yaşında iken Profesör ünvanını almıştır. Günümüzde özel bir hastanenin Kemik İliği Nakli ekibinde Hematoloji Bilim Dalı Uzmanı ve aynı hastanen Hücre Laboratuvarı Direktörü olarak görevini sürdürmektedir. GMP ve Hücre tedavi ürünleri danışmanlığını yapmaktadır.

2017 yılında Amerika'dan Kan ve kök hücreden yapay deri üreten Prof. Dr. Ercüment Ovalı için, En İyi Deneysel Araştırma ünvanı ödülü verilmiştir.

Türkiye'de Hücre Laboratuvarı olarak GMP ruhsatını aldıran tek kişi olan Prof. Dr. Ercüment Ovalı buluşları ile dünyaya adını duyurmayı başarmış çalışmaları ile ilklere imza atmaya devam etmektedir.

2018 yılında GQ töreninde aldığı Yılın Bilim Ödülü'nü, Şehit Eren Bülbül, Şehit Astsubay Ferhat Gedik ve Afrin'deki askerlerimiz adına aldığını ve ödülü Mehmetçiklerimize adadığını açıklamıştır.

1000
icon
Abdullah Yavuz 14 Nisan 2020 14:33

Atatürk düşmanları kullanmasın bu ilacı bu aşıyı

0 0 Cevap Yaz
Birol AKARSU 31 Mart 2020 07:55

Allah ilminizi ve irfanınızı artırsın sayğılarımla

0 0 Cevap Yaz
Ümit Yazıcı 31 Mart 2020 07:38

Beni Türk hekim lerine emanet ediniz... Mustafa Kemal Atatürk

0 0 Cevap Yaz
Hüseyin Akdas 31 Mart 2020 03:15

Hocam haberi okurken tüylerim diken diken oldu sizin ve ekibinizin başaracağından hiç bir şüphem yok .sizler ülkemizin gelecek aydığınlısınız .isterdim ki keşke ben de sizler için yardım edebilsem güzel ülkem insanları ilim ve bilime sonsuz destek olması dileği ile başarılarınızın devamını dilerim.

0 0 Cevap Yaz
Ali Sargin 31 Mart 2020 01:39

Bulunursa elbette " Hayatta en hakiki mürşit ilimdir " diyen M.KEMAL ' in yolunda giden , akıl ve bilimden yana doktorlar bulacaktır. " Ulema" bulacak değil ya ! Doktorumuzu kutluyor, tüm sağlıklı çalışanlarıyla insanlığa sağlıklı ömürler diliyorum.

0 0 Cevap Yaz
Gülay Koyuncu Çayeğil 31 Mart 2020 01:21

İyiki varsınız, insanlığın size ihtiyacı var,kendinize çok dikkat ediniz,yolunuz açık olsun, Allah'a emanet olunuz,sevgi ve selamlar

1 0 Cevap Yaz
Yildiz 30 Mart 2020 23:26

Dünyadaki insanlik için çalışan bilim adamlari ve doktorlara sonsuz saygım var,bence çok kutsal insanlar Allah hepsinden razı olsun.👏👏👏👏sağolsunlar var olsunlar.Rabbime emanet olsunlar 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

0 1 Cevap Yaz
Aysel 30 Mart 2020 20:37

Süpersiniz hocam ekibinize basarılar

0 2 Cevap Yaz
Adnan Taşkan 30 Mart 2020 20:16

Başaracağınıza eminim Tüm kalbimizle yaninizdayiz MM hastasıyım car t cell calismanizida internet üzerinden takip ediyorum Bizleri kurtarın hocam allah yardımcınız olsun

0 2 Cevap Yaz
Selma oflas 30 Mart 2020 16:51

Allah yolunuzu açık etsın. Türkiye nin sizin gibi insanlara ihtiyaçları var. Allah a emanet olun .

0 3 Cevap Yaz
Selma Yasa 30 Mart 2020 15:50

Helal olsun size ve tüm emeği geçen herkese yolunuz açık olsun başarılar diliyorum bilimden ilimden ayrılmadan yolumuz Atatürk un yolu ....

0 1 Cevap Yaz
İnşallah bir aşı bulurlar ben türk dr güveniyorum başarılar dilerim 30 Mart 2020 14:12

Atatürkçü dr güveniyoruz başarılar dileri

0 0 Cevap Yaz
Nevin bayram 30 Mart 2020 13:01

Allah yolunuzu açık etsin inşallah.

0 1 Cevap Yaz
Ali semih 30 Mart 2020 12:53

Gençlere bir şey yapmıyormuş onlardan alsanıza kanı doner oldukça fazla

0 0 Cevap Yaz
.ALİ KASAP RİZE 30 Mart 2020 09:58

..." BİR İNSAN I ÖLÜMDEN KURTARAN ; İNSANLIĞI KURTARMIŞTIR " EMRİ İLE ÇALIŞTIĞINIZ DAN EMİNİM...TIPKI ATATÜRK ÜMÜZÜN " ZALİME" ASLA TAVİZ VERMEMESİ GİBİ....ZATEN BEN MÜSLÜMANIM DİYEN -BEN PEYGANBERİMİZİ SEVİYORUZ ; ONA TABİYİZ DİYEN, BEN ATATÜRK Ü SEVİYORUM DİYENİN YOLU ZATEN " İLİM " " BİLGİ " YOLUDUR......MAŞALLAH HOCAMIZA...ÜSTÜN BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM....

0 5 Cevap Yaz
Mehmet Ergörün 30 Mart 2020 09:57

Kutsal görevinizde başarılar düşünce gücünüzün bu illeti alt edeceğine inanıyorum yolunuz açık olsun devrimizin pastörü!!!

0 2 Cevap Yaz
Vildan Yılmaz 30 Mart 2020 04:30

Lütfen kurtarın bizleri coronavirus den. Korkudan öleceğiz. Allah kuvvet versin. Size ve ekibinize başarılar.

0 0 Cevap Yaz
Melâhat Çatak 30 Mart 2020 02:13

Hocam yolunuz açık başarılarınız daim olsun size ve ekibinize güvenimiz sonsuz ALLAH yar ve yardımcınız olsun saygılar sevgiler tüm sağlık çalışanlarımıza sonsuz minnet ve sevgiler 👍👏👏👏❤❤❤😍

0 0 Cevap Yaz
Özhan Araz 30 Mart 2020 01:26

Yolunuz açık olsun🙏🏻🍀

0 0 Cevap Yaz
Metin Bayraktar. 30 Mart 2020 00:49

Hocam kolaylıklar diliyorum. İnsanlık adına korkusuzca ekip oluşturan bu kahramanlara sonsuz tşk ederken bilimin ve şahsınızın engin tecrübesi bizleri ve insanlığı bu çıkmazdan kurtaracak olması beni çok mutlu etti. Sonsuz tşk ler ve saygılar. İyiki varsınız.

0 0 Cevap Yaz
halil yilmazturk 29 Mart 2020 23:51

bu antikorlari sentetik olarak uretirseniz birde bu virusun ayaklarini vucuda girer girmez korleztiren bir kimyasal ilacla korlestirirsek yapisamiyabilir en sevdigi bir kimyasal olusturup kana enjekte edilip onunla birlesmesini saglayabilir birlikte vucuttan atilabilir

0 0 Cevap Yaz
Edip ATABAY 29 Mart 2020 23:49

Başarılar diliyorum. İnşallah bakanlık izin verir.

0 1 Cevap Yaz
Sonay Yanlar 29 Mart 2020 23:06

Hocam Size güveniyorum..Ekibinizle beraber başaracaksınız, yolunuz açık olsun..Dualarımız Sizlerle..

0 6 Cevap Yaz
Ayşe ÇANTAŞ 29 Mart 2020 21:28

Size güveniyoruzi inanıyorum siz bunu başaracaksınız inşallah yolunuzu kapatmazlar başarılar diliyorum

2 5 Cevap Yaz
Ramazan ermutuş 29 Mart 2020 21:24

Helal olsun topragıma 👏

0 2 Cevap Yaz
Mehtap Yaraş 29 Mart 2020 21:17

Allah yardımcınız olsun, tüm işleriniz rast gitsin ve inşallah başarılı olursunuz dualarımız sizlerle fedakar insanlar

1 2 Cevap Yaz
Zekine ÇORUK

Bizim büyüklerimiz derki(Doğruluk Dost Kapısı Dolsn Dolan Gene Gel)derler işinizi doğruyapıyorsanız yolunuz dost Kapısına çıkar İnsanların en çaresiz zamanı inşallah dost kapısı size güler bende size Teşekkürlerimi iletirim Mustafa Kemal Atatürküm yardımcınız olsun elimizden gelen budur Allaha Amanet olun Saygılarımla

0 3
Yakup yakın 29 Mart 2020 21:11

Allah size ve ekip arkadaşlarıniza emeklerinizin sonunda muvaffakiyetler nasip etsin.Kolaylıklar dilerim.

1 2 Cevap Yaz
Melahat can 29 Mart 2020 20:01

Değerli doktorum ekibinizi ve sizi kutluyor emeklerinizin karşılığını en kısa zamanda almanızı diliyorum yolunuz açık olsun

0 6 Cevap Yaz
Alpaslan ulusoy

Yolunuz açık olsun hocam

1 1
Mine alp 29 Mart 2020 19:15

Helal olsun basarilar diliyorum tebrikler ataturkcu dr

0 7 Cevap Yaz
Sierra blue 29 Mart 2020 18:46

Bi tane troll yok ortada ne güzel tertemiz. İlim bilim Atatürk konu olunca sabun görmüş covid gibi uzuyorlar.

0 3 Cevap Yaz
AHMET MİTHAT TAŞDAN 29 Mart 2020 18:17

"Beni Türk doktorlarına emanet ediniz ."Diyen ulu önder M.K.ATATURK'un nekadar haklı olduğu birkez daha kanıtlanmış oldu. Ancak;saglik bskanliginin 5 kati buyuklugunde bir butceye sahip Diyanet isleri basksnliginin bu ekibe kendi bütçesinden sınırsız bir bütçe ayırması gerekmektedir bu kurum bari boyle guzel bir işe destek olur simdiye kadar hicbir ise yaramayan bu kurum isede yaramış olur.

1 4 Cevap Yaz
Süleyman Bozkurt 29 Mart 2020 17:15

Ocak ayının son haftası bahsedilen belirtileri yaşadım ve 10 günde iyilestim bağışıklık kazandım sanıyorum 65 yaşındayım.

0 6 Cevap Yaz
Gülzade Kayaoğlu 29 Mart 2020 17:13

İki gün önce bazı devlletlerde korona virüsünün tedavisi için çalışmalar yapıldığını haberlerde dinllemiştim. O an içimden virüsün tedavi başarısı Türk Doktorlarına nasip olur İnşallah demek geldi. Haberi okuyunca duygularımı ilk defa eşime söyledim. İnşallah duam kabul olmuştur. Başarılarınızın daim olması dileğimle Azimli Türk doktorlarına çalışmalarında kolaylıklar diliyorum.

3 6 Cevap Yaz
Nermin açıkgözden 29 Mart 2020 16:17

Başarılar en zoru başaracaksınız umudumuz sizde Allah yolunuzu açık etsin. Atamızın anısına bunu başarın saygılar

0 11 Cevap Yaz
Serdar

Doru

0 0
Orhan Baytekin 29 Mart 2020 16:15

Ne demiş Atamız Vatanını en çok seven, görevini en iyi yapandır, helal olsun tüm ekibe başaracağınızdan hiç bir şüphemiz yok, Allah yolunuzu açık etsin.

1 8 Cevap Yaz
Bedia kircoca 29 Mart 2020 15:16

Tebrik eder sonsz başarılar dilerim insanlık adına çok önemli bir adım atılmış oldu inşallah bu salgını çok az kayıpla atlatacağız diye içime bir umut doğdu .şimdi daha bi rguvenle bakıyorum hayata çok şükür...

2 3 Cevap Yaz
Levent Cemal Güngör. 29 Mart 2020 14:41

Gerçek bilim adamları sizlersiniz.Ataturkun açtığı çağdaş uygarlık yolunda sizlerin varlığı hepimize gurur veriyor..onurlandırıyor. Yolunuz açık olsun.

1 8 Cevap Yaz
Şennur ergokmen 29 Mart 2020 14:12

Ekıbınızı ve sızı kutluyorum basarılarınız sonsuz olsun umarım bulusunuz tum dunya için umut olsun. Basarılar dılıyorum .......

0 4 Cevap Yaz
Gülgün oepak 29 Mart 2020 14:11

Beni Türk Hekimlerine bırakın diyen Baskomutanimiz hiç bir zaman boşuna konuşmamistir.sizinle gurur duyuyoruz sağ olun var olun sizlere ihtiyacımız var Yaradana emanet olun.yolunuz açık aydınlık başarılarınız daim olsun . NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.

1 3 Cevap Yaz
Cübbek 29 Mart 2020 14:02

Her türlü yenilik ve buluşlar aydın ve hür insanlardan çıkar yobazlarda bunların karşısında durur

1 5 Cevap Yaz
Nevriye Yıldıran 29 Mart 2020 13:43

1 Ocakta bende bu belirtilerin hepsi vardi muhtemelen bende geçirdim.Bende kan verebilirim.59 yaşındayım

0 4 Cevap Yaz
Harika. 29 Mart 2020 13:35

Iyiki varsiniz. Iyiki cocuklarımızi okutup tibçi yapmisız. Yolun acık olsun muhterem insan.

0 4 Cevap Yaz
Mustafa Kemal Keskin 29 Mart 2020 13:02

Ekibi tüm kalbimle kutluyorum. Gerçek bilim insanları. Badarili olurlar ya da olamazlar. Onların bu adımı atmaları bile büyük kahramanlık.

0 4 Cevap Yaz
Nermin erdoy 29 Mart 2020 12:42

İyiki varsınız başarılar

1 2 Cevap Yaz
Nazlışah 29 Mart 2020 12:29

Cansın. Canın var olsun. Gururumuz onurumuzsun bilesin. Allah razi olsun. Mucidimiz değerimizsin.

0 2 Cevap Yaz
Nazlı Şah 29 Mart 2020 12:25

Hiç şaşırmadım. Olsa olsa siz ve siz gibiler bulurdu bu mucizeyi, sonsuz minnet sevgi ve saygılar ÇOK KIYMETLI HOCAM . TEBRİKLER

1 3 Cevap Yaz
Feyzullh 29 Mart 2020 11:46

Çalışınca oluyormuş demekki ne mutlu türküm diyene emeği geçen herkeze teşekürler

1 3 Cevap Yaz
Suat kaçak 29 Mart 2020 09:46

Gururumuzsunuz hocam size ve ekibinize güveniyoruz. Calışmalarınızda kolaylıklar dilerim

0 3 Cevap Yaz
Ayse 29 Mart 2020 08:32

Tebrik ediyorum sizi isallah bulusunuz şifa olur hastalara yolunuz açık olsun

0 3 Cevap Yaz
Vedat 29 Mart 2020 08:03

"Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asıl kanda mevcuttur" Mustafa Kemal ATATÜRK

0 2 Cevap Yaz
Tülin küçükaltün 29 Mart 2020 07:07

Degerli hocam Allah yar ve yardımcınız olsun umarım bir Türk hekimi olarak bu hasalıgın basarısını alla sizlere nasip eder..emeginize yureyinize saglık

0 1 Cevap Yaz
Suzan özgün 29 Mart 2020 06:55

Hocam sizden sizin gibi hocalarımızdan Allah razı olsun sizin gibileri başımızdan eksik etmesin sizin gibilere bizlerin ve gelecek nesillerin özellikle çoookkk ihtiyacı var ve olacakta . Boşuna söylenmemiş beni türk doktorlarına emanet ediniz diye .İyiki varsınız teşekkürler

0 2 Cevap Yaz
Gulseren Alper 29 Mart 2020 06:43

Sayin Ercument Ovali size VE ekibinize Basarilar diliyorum. Saglikla ve basarilariniz a tum kalbimle dua ediyorum.

1 0 Cevap Yaz
Gulseren Alper 29 Mart 2020 06:43

Sayin Ercument Ovali size VE ekibinize Basarilar diliyorum. Saglikla ve basarilariniz a tum kalbimle dua ediyorum.

0 0 Cevap Yaz
sevil sezgin

tebrik ediyorum çok gururlandım başarılarınızın devamını diliyorum yolunuz şansınız açık olsun 👏👏👏👏👏👏👏🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

0 0
Sevim Kılıçalp 29 Mart 2020 05:40

Ülkemin güzel insanları tebrik ediyorum basarilarinizin devamini diliyorum.

0 0 Cevap Yaz
Harikasınız. Kolay gelsin 29 Mart 2020 03:39

Kolay gelsin başarılar

0 0 Cevap Yaz
Güler Özbek 29 Mart 2020 03:20

Bu çok güzel bir haber,dilerim başarılı olur ve lanet virüs ortadan kaybolur..bunu başaranında bir Türk olması bizleri ayrıca onurlandırır..emekleriniz boşa gitmesin..binlerce teşekkürler 💕

0 1 Cevap Yaz
Şüktan Cebeci 29 Mart 2020 03:18

Başarılı gençlerimiz iftihar kaynaklarımız.Başarılarınızın daim olması dileğiyle.

0 0 Cevap Yaz
Deniz Kıray 29 Mart 2020 00:38

Hocam iyiki varsınız. Çalışmalarımızın devamı gelir inşallah. Kalbimiz sizinle

4 15 Cevap Yaz
Sibel22 29 Mart 2020 00:36

Teşekkürler hocam bende umut ekibinize ve size sonsuz saygilar

1 14 Cevap Yaz
Sema altun 29 Mart 2020 00:35

Hocam bende ocağın ilk haftasında hastalandım bu belirtilerin hepsini yaşadım gereirse bende kan verebilirim yeterli insanlar bu illetten kurtulsun saygılar

3 17 Cevap Yaz
aşarılarınızın devamını dilerim hepimize geçmiş olsun Allah yardımcım

Nesrin Albayrak 🇹🇷🇹🇷

0 0
BEKIR KILINC 29 Mart 2020 00:12

Çok değerli bilim insanı Sayın prof.Dr Ercüment Ovalı . Dünya bilim dünyasına kazandırmış bulunduğunuz Corano Virüs Aşısını insanları kurtarmak için verdiğiniz çaba ve çalışma için kutluyor,biz Türklerin umudu olmanızı diliyorum. Umuyorum buluşunuz,Dünya insanlarının kurtulmasına çare olur. Ne Mutlu Türküm Diyene.

1 15 Cevap Yaz
Ersan 28 Mart 2020 23:54

Bence bu virüs Ocak ayından beri var..bence ben atlattım belki domuz gribide olmuş olabilirim ama benim görüşüm ülkede bu covid 19 u yenen yüzbinler var..bilmeden..bende geçirenlerden isem kanım feda olsun...

3 16 Cevap Yaz
Meral diken 28 Mart 2020 22:57

Çok teşekkür ederiz hocam allah muaffak etsin inşallah başarirsınız bize umut oldunuz ekibinize ve size sonsuz saygılar

3 11 Cevap Yaz
Şafak 28 Mart 2020 20:53

Sen Atatürk cu değil Atatürk sun

2 14 Cevap Yaz
Deniz 28 Mart 2020 20:23

Teşekkürler Hocam,var olun. Rabbim Sizleri millete çok görmesin.

2 12 Cevap Yaz
Hulya kurt 28 Mart 2020 18:36

ALLAH asiyi bir türkün bulmasını nasip etsin....amin

1 16 Cevap Yaz
Nahit özdemir. 28 Mart 2020 17:59

Değerli hocam bilim ve insanlık adına verdiğiniz katkılarınızdan dolayı sonsuz teşekkürler. Insanlığın başına musallat olan bu ve benzeri olayların aşılmasında siz ve sizin gibi bilim insanlarımızın katkılarının büyük olacağına yürekten inanıyor, çalışmalarınızda sonsuz başarılar diliyorum. Samsun'dan selam ve saygilarimka.

0 17 Cevap Yaz
Tesekkurler sevgili doktorum 28 Mart 2020 17:27

Allah yardimciniz olsun sagolun hep varolun sevgiler.😘😘❤❤

0 9 Cevap Yaz
İlknur Erol

İZMİR'den selamlar saygılar olsun .ATATÜRK bize hediye etmiş Güzel insan Değerli bir kişisiniz Allah yardımcınız olsun .Başarılar dilerim kutlarım.O mübarek elleriniz dert görmesin NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE sizler var oldukça bizler Ölsekde gam yemeyiz .

0 0
Ramazan Günay 28 Mart 2020 14:35

Teşekkürler değerli Bilim adamı Allah sana sonsuz teşekkürler ediyorum başarılar devamını dilerim Güzel ülkemin sizin gibi başarılı insanlara çok ihtiyacı var sevgiler gönderiyorum sana değerli bilim adamı Allah yardımcın olsun inşallah

5 29 Cevap Yaz
F.c.

Bu ülkenin sadece aydın düşünen bilim insanlarına ihtiyacı var.teşekkürler.kırklareli

0 0
Fatma Eren

Size ve ekibinize güveniyoruz Türk milletini düşün en bir Atatürkçü olarak Başaracaksınız Çok eminim Allah yardımcınız olsun

0 0
hava durumu HAVA DURUMU
arşiv HABER ARŞİVİ