Muhalefeti tehdit ettiler: Kazanırlarsa iç savaş çıkarırız!

Gündem 19 Haziran 2018 16:32
Videoyu Aç Muhalefeti tehdit ettiler: Kazanırlarsa iç savaş çıkarırız!
A
a

AKkafalar kendilerince muhalefeti tehdit ettiler: Kazanırlarsa iç savaş çıkarırız!

Akit gazetesi yazarı Abdurrahman Dilipak, bugünkü “Varsayalım ‘Millet İttifakı’ kazandı!” başlıklı yazısında dikkat çeken ifadeler kullandı. “AK Parti’ye gelince, merkez teşkilatını, belediyeleri, taşra teşkilatını temizlemeden böyle devam edemez. AK Parti’nin sonu ANAP’a benzemesin diyenler AK Parti içindeki AKP kamburundan bir an evvel kurtulmalı” diye yazan Abdurrahman Dilipak, “Bunu yazmasam ve bunları söylemeseydim, Anadolu’dan ağlayarak arayan ve bu yönde uyarıda bulunan ve üzerime vebal yükleyen kardeşlerime karşı görevimi yapmamış olurdum”şeklinde yazdı.

Dilipak’ın yazısının altına gelen bir tehdit yorumunun onaylanması da dikkat çekti. Yorumda AKP’nin ve Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın seçimi kaybetmesi durumunda silahlı sokağa inileceğini yazıldı ve, “ne iyi parti ne hdptoptan temizlik yapılır” şeklinde yazıldı. Bu tehdit yorumunun dinci Akit editörleri tarafından onaylanarak sayfaya taşınması dikkatlerden kaçmadı.

İşte o yorum:

Abdurrahman Dilipak’ın yazısının ilgili bölümü şöyle:

“CHP, İYİ Parti, SP, HDP doğrudan veya dolaylı olarak böyle bir ittifakın paydaşları. Bir şeyi reddederken, aynı zamanda bu “red”in neyi “kabul etmek” anlamına geldiğini düşünmeniz gerekir.
Ya iyilerden en iyiyi, efradına cami, ağyarına mani olarak düşüneceğiz, ya da, ötekilerden en az kötü olanı seçeceğiz. Daha kötüsünü değil. Bu noktada tek bir açıdan ve kısa zaman aralığında değerlendirmemek gerek. Dünü unutmadan, geleceği hesaba katmadan bugünün gerçekleri üzerinde düşünmeden bir karar vermemek gerek. Sonra Tosya’ya pirince giderken evdeki bulgurdan oluruz.

AK Parti’ye gelince, merkez teşkilatını, belediyeleri, taşra teşkilatını temizlemeden böyle devam edemez. AK Parti’nin sonu ANAP’a benzemesin diyenler AK Parti içindeki AKP kamburundan bir an evvel kurtulmalı. AK Partiden nemalananlar da şunu bilsinler ki, AK Parti giderse altında kendileri de kalır.

Erdoğan’ın arkasına, yanına kimseyi, ama hiç kimseyi almadan bunu millete taahhüt etmesi gerek. O kapsamlı seçim beyannamesinden bin kat daha değerlidir bu. Listeye giren yanlış adamlar itibar görmemeli ve partide öne çıkmamalı. Ve kesinlikle Erdoğan başkan seçildiğinde ne bakan ve ne de danışman olarak yanına yanlış adam almamalı ve ilk fırsatta yüksek bürokraside ciddi bir temizlik yapmalı.

AK Parti’nin parlamentodaki sayısal başarısı, bugün için, iki şeye bağlı gibi gözüküyor. HDP ve İyi Parti’nin alacağı oy ile AK Parti’ye kendi içinde bir yenilenme hamlesi ile güven tazelenmesine.

Bu bir dostun uyarısı. Bunu yazmasam ve bunları söylemeseydim, Anadolu’dan ağlayarak arayan ve bu yönde uyarıda bulunan ve üzerime vebal yükleyen kardeşlerime karşı görevimi yapmamış olurdum. Bu dost uyarısının içerideki bir takım “maraz sahipleri”nde huzursuzluğa sebep olacağını bilerek bugün bunu söyleme gereğini duyuyorum. 70 yaşındayım. Arzı ihlasımda sapma göstermeden hak bir davanın bir neferi olmaya gayret ettim. 45 yıldır her gün yazıyorum. Yazdığım, bulunduğum yerler belli. Bir yandan yaşadığım zamana ve mekâna şahitlik ederken, bir yandan da Hakk’ın ve halkın gören gözü, işiten kulağı, tutan eli, haykıran sesi olmaya gayret ettim. Birilerinin hoşuna gitmese de, bir nefes bile ayrılmamaya gayret ettiğim bu mücadelenin bana yüklediği bir sorumluluk olarak bunu söylemek zorundayım. Hakk’ın hatırı, birilerinin hatırından daha üstündür. Selam ve dua menittebeal Huda!.”

1000
icon
Yeter 23 Haziran 2018 11:39

Bu türk düşmanlarına dur orda diyecek savcı hakim yokmu ya diğer hadsiz nankör lerede ders oldun yeter artık topunuzun soyu kurusun inşaallah

0 1 Cevap Yaz
Halime 22 Haziran 2018 14:08

akp bataklığından nameler. Gerizekalılar bunlara ses etmedikçe iyice azılı kula kul terörist kesildiler başımıza daha siz Türk ün gücünü anlamadınız bizler ne düşmanları püskürttük, fetöden beter edilirsiniz vatan millet sevdalılarınca haberiniz olsun. Sineğe kıyamayan ben bile bu sefer sokağa çıkarım, Türkiye sokağa çıkar feleğiniz şaşar, Türk bayrak marş düşmanları gerici pislik sübyancı hırsız çıkarcı saray yalakaları, siz iyice bu memleketi gerizekalı sahipsiz bellediniz fazalasıyla yettiniz artık.😡

0 6 Cevap Yaz
Hakan 20 Haziran 2018 23:53

Yavas gel Bu ulkeyi ite kopege birakacak goz varmı bizde

2 3 Cevap Yaz
Ayşe

Biliyormusum Hakan bşzşm de artık ite köpege bırakacak gözümüz yok bunu da göz ardı etme.

2 1
Nese 20 Haziran 2018 18:30

Savcılar göreve.bu bir iç savaş cigirtganligidir

2 7 Cevap Yaz
Mehmet 20 Haziran 2018 14:47

Adam bop başkanı...bop islam dünyasını yakıp yıkma planıdır...bunu bil..yıkıma önce ırdu direnir..dünya derin siyonist güçleri bunu kulanarak..orduya 15 temuz kumpasını kurdu...ve orduyu çökertti ...şimdi amacı bir bahaneyle iç katliam yapıp ardından yogoslavya gibş Natoyu iç savaş var bahanesiyle davet edip ülkyi tümüyle oaranparça etmektir..Ey akp li temiz kardeş oyun budur...rol yapıarak yo islamdır..yo osmanlıdır...sözleriyle halkı aldatıyor...siyonistlerde bu aotal türkleri nasılda aldatıyoruz diye kıs kıs arkamızdan gülüyor...uyan ülke gidiyor...

4 8 Cevap Yaz
Mehmet 20 Haziran 2018 14:29

Hanki sivil iktidar bunun yaptığını yapmaya cesaret edebildi.? Bop başkanı...bu halk uyuyor mu? Görevi ülkeyi ve bölgeyi israilin rahatı için parçalamadır..ha işte suriye..ırak..ülkemizdede ekonomik yıkım...yahudi adama boşuna mı ödül verir..adam islam görünümlü tiyatro oyunu oynuyor...orduyu çakma 15 temuz darbesiyle hal etti...ordu bop başkanına baplandı..pekii bu halkı kim koruyacak..? Hiçkşmse..işta iç taşeronlar eliyle tam bir sinsi işkal...peki rol geregi ben gidersem devlette düşer sözüylede taraftarkarını şimdiden kanlı iç çatışmaya hazırlıyor...hedef türkiye...vallahide rol yapıyor...billahide rol yapıyor...

1 5 Cevap Yaz
ahmet 20 Haziran 2018 14:14

çıkın çıkın da götünüze bi tekme de biz atalım satılmış köpekler.

0 4 Cevap Yaz
erol 20 Haziran 2018 13:37

ulan bu AKP ama halk düsmaniymis

3 5 Cevap Yaz
Hayat 20 Haziran 2018 12:13

Allah belanı versin

2 4 Cevap Yaz
Yılmaz Gürsen

Ulan Lavrens'in torunu yavşak. Demokrasiler de seçimle gelinir seçimle gidilir. Dün iktidar yapan halk bu gün "defol" diyorsa saygı duyacaksın. Bak biz ger türlü ihanete, hırsızlığa, yolsuzluğa tahammül ediyoruz sen de saygı duymasını öğreneceksin.

1 11
ALİ AYDIN 20 Haziran 2018 12:00

ULEN KARDEŞİM KİMİNLE SAVAŞIYORSUNUZ..? İŞTE SİZİN YAPINIZ BU.. MEMLEKETİ BÖYLE BÖLÜYOR KARDEŞİ KARDEŞE DÜŞMAN YAPIYORSUNUZ...ALLAH SİZİ İSLAH EYLESİN, HİDAYET VERSİN... AMİN..!

1 11 Cevap Yaz
Yilmaz baksaydın 20 Haziran 2018 11:39

Şerefsiz kitapsız sen kim oluyorsun tehdit ediyorsun iç savaş çıkar ulan tukurugumuzle boğarız senin gibi şerefsiz vatan hainlerini

2 11 Cevap Yaz
Şahin 20 Haziran 2018 10:00

Allah sizi ıslah etsin Türk milletinin düşmanı içimizde, diyecek bişey yok.

3 11 Cevap Yaz
Fatih Doğu 20 Haziran 2018 06:52

Bidene istersen it enigi adamın kıçını keserler Afrika mi ulen bu ülke demokrasi ve din düşmanları yetti gari

2 9 Cevap Yaz