Perinçek'ten tuhaf yorum: "Yargı son 50 yılın altın devrini yaşıyor"

VP 21 Haziran 2017 00:42
Videoyu Aç Perinçek'ten tuhaf yorum: "Yargı son 50 yılın altın devrini yaşıyor"
A
a

Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun Adalet Yürüyüşü başlatmasını eleştirdi ve yargıya destek verdi...

Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun Adalet Yürüyüşü başlatmasını eleştirdi ve yargıya destek verdi.

Perinçek, Ulusal Kanal'da gazeteci Rafet Ballı'nın sunduğu Çıkış Yolu programına katıldı.

Programda dikkat çeken açıklamalar yapan Perinçek, Kılıçdaroğlu'nun Adalet pankartıyla yürüyüş yapmasını eleştirerek, "Türk yargısı son 50 yılın altın devrini yaşıyor" dedi.

Günümüzde FETÖ'nün ve FETÖ mensuplarının içeri atıldığını söyleyen Perinçek, "Bu mu kötü yargı. Bundan daha iyi yargıyı nereden bulacaksınız. Bu yargı Fethullah Terör Örgütü'nü kovuşturunca soruşturunca hapislere atınca mı kötü oldu. Bunun için altın devir diyorum" ifadelerini kullandı.

 

1000
icon
Mehmet 24 Haziran 2017 20:18

o Doğu Perinçek'in söylediği son 50 yılın en altın yılını yaşıyormuş Adalet nasıl ne kadar yattı içerde altın yılda emekli iş yerde yatmak hoşuna ediyordum ya yazıklar olsun siyaset bu kadar mı boktan bir şey ya

1 0 Cevap Yaz
ÖKKEŞ saruhan

Önce Türkçe yazmayı öğren sonra başkalarını eleştirirsin.abuk subuk yazmışsın ne dediğin belli değil

0 0
yılmaz 22 Haziran 2017 14:42

Mahir Çayan a bazen kızıyorum şu adamın niye bacağına... başka yerimi yoktu

1 0 Cevap Yaz
ÖKKEŞ saruhan

Doğu perinçek çocuk felci geçirdiği için bacağı sakat.onu Mahir Çayan vurmadı cahil adam

0 0
Faruk 22 Haziran 2017 03:04

Şaşkın ördek kıçın kıçın yüzermiş.bu topal ördekte giderek sapıttı .kimbilir,belkide yargının gazabından tırstığı için kurtuluş yolu arıyordur şaşkın...

3 1 Cevap Yaz
Cahit 21 Haziran 2017 17:19

Hangi timarhaneden kacmis bu solucan beyinli sahis? Insan bari beyninin binde birini kullanir ama bu yaratik bunu bile yapmiyor. Tek hucreli yaratik diyelim ve hak yerini bulsun!

2 4 Cevap Yaz
Seyhan Ertugus 21 Haziran 2017 15:30

Arkadaşlar ergenekon süreçlerinde Silivri zindanlarında kimler vardı? Bu ülkenin Genelkurmay Başkanı İlker Paşa ve diğer pek çok tartışılmaz Atatürkçü olan askerler ve komutanlar. Yargılananlar kimlerdi? Zekeriya Öz başta olmak üzere Fetöcü savcılar, ve hakimler. Belge olarak neler gösteriliyordu? Taraf gazetesinin sahte belgeleri. Bunlar kimlerin eliyle servis ediliyordu? Altan Kardeşler, Nazlı Ilcak' lar, Baransu' lar. Peki şimdi Silivri' de kimler var? Hepimiz fetöcüler içeri tıkılsınlar, onların iftiraları ile hapislerde çürütülen yurtseverler özgür kalsın istemiyor muyduk? Işte Perinçek bunu kastediyor. 50 lerden bu yana Türkiye' de çöreklenen Amerikan glâdyosunun temizlenmesinden kim rahatsız olabilir ki? Ama Enis Berberoğlu gibi Fetö ile bir bağı olmayanların tutuklanmasını daha ilk gün kınadı Perinçek. Lütfen ne dediğini anlamaya çalışın. Ülke hepimizin. Bu ülkeyi kurtaran olan bizleriz. Amerikadan medet inanlar değil.

2 7 Cevap Yaz
burak

sen neyin zırvasını yapıyorsun yani bunun içinden cımbızla alıcaz perinçek şunu demek istedi bunu demek istedi varmı böyle bir zırva son elli yılın altın devri sanırım sizin yaşadığınız toprak parçası uzayda falan olmasın ???

1 1
Murat Karsan 21 Haziran 2017 11:45

Altın devri mi..!? Perinçek marsta yaşıyor galiba...?!

1 2 Cevap Yaz
Mehmet Şimşek 21 Haziran 2017 06:54

Sayın perinçek size ölümü gösterdiler sıtmaya razı oldunuz.Bahçeliye ozeniyorsunuz herhalde ama haklısınız kaybedecek bir şeyiniz yok.

1 4 Cevap Yaz
hava durumu HAVA DURUMU
arşiv HABER ARŞİVİ