Rektörün annesi: Gavur İzmirliler koronadan ölsün!

Gündem 30 Mart 2020 20:52
Videoyu Aç Rektörün annesi: Gavur İzmirliler koronadan ölsün!
A
a

Anadolu Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Şafak Ertan Çomaklı'nın annesinden ahlaksızca sözler...

Zekiye Çomaklı, dünyanın birçok yerinde Hristiyan ile Yahudilerin ezan dinleyip, Kuran okuyarak korona virüse karşı mücadele ettiğini belirterek, "Bizim İzmir'deki dinsiz, imansız anladık gavursunuz, tamam ama gavur olunur da gardaş bu kadar mı namussuz gavur olunur? Bu kadar mı haysiyetsiz gavur olunur, azıcık efendi gavur olun" ifadelerini kullandı.

Çomaklı'nın, İzmirlileri hedef alan sözlerine tepkiler gelirken, Anadolu Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Şafak Ertan Çomaklı'nın annesi olduğu öğrenildi.

İŞTE O ANLAR:

1000
icon
Gülay 8 Nisan 2020 11:14

Bir Müslüman diğer müslümanlara gavur diyorsa zaten dinden çıkmış demektir yani en büyük dinsiz kendisi bu işler öyle okuyup üflemeyle olmuyor keza olsaydı hiç bir Müslüman ülkesine uğramazdı keza virüsün ta kendisi bunun gibi şarlatanlar din iman diye diye ülkenin anasını ağlattılar yazıkki bir çok insanda hala bunlar gibilerin arkasından koşuyor yazık çok yazık

0 0 Cevap Yaz
Ess 7 Nisan 2020 13:39

Bu ne cehalet, nasil bu varlik rektör olur bu kafayla. Demek ki zamanin da iyi torpil yapilmis buna çunki bu kafayla bu hayatta olamazdi. Utanç verici hakaret ve sözler layiklik ,aydin kisi olmayi bu Gavurlu zannediyor bu ne hadsizlik . Bu yaratik sadece hava kirliligi ,parazit..

1 0 Cevap Yaz
C.N 7 Nisan 2020 10:56

Daha Türkçeyi doğru dürüst konuşamayan kevaşe..Sen kime ahkam kesiyorsun.

0 0 Cevap Yaz
Gavur İzmirli 6 Nisan 2020 00:36

Çok biliyorsunuz değil mi her şeyi.İyi ki ismi lazım değil biri sarfetti o iki kelimeyi vakti zamanında. Biz Yunan değiliz gavur hele hiç değiliz şunu o sığır kafanıza bir sokun artık. Ulan topunuz bir araya gelse bir İzmir kadını etmezsiniz. Keşke gerçekten biraz okusanız. Keşke tarihinizi doğru yerlerden öğrenseniz ama nerdeeeeeee. Madem gavuruz ulan ne diye gavur dediğin insanların memleketinde niye okuttun o kıymetli oğlunu o zaman. Ne işi vardı gavur illerinde ilim aldı. Niye Erzurum'da okutmadın o oğlunu. Allah sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın be nasıl biliyorsa öyle yapsın. Allah sana o söylediğin her kelimeyi böyle kaşık kaşık yedirsin inşallah.

0 2 Cevap Yaz
Behiye 4 Nisan 2020 17:10

Bunu izmir kabul etmemiş herhalde

0 0 Cevap Yaz
Vecdi 3 Nisan 2020 10:17

Allah senin cenazeni köpeklere yedirsin inşallah,sen sıkıyorsa birkere olsun izmire gelde gavuru gör o zaman.Biz herzaman İzmirliyiz,izmirli olarak övünüyoruz

0 0 Cevap Yaz
Yok 3 Nisan 2020 09:03

Gavur diyen once kendine bir baksin Turklugu ve islami ne kafar biliyor diye yazik boyle meczup cikiyor hem ulkemize hem islama hem butunlugumuze zarar veriyor

2 5 Cevap Yaz
Çetin 2 Nisan 2020 20:43

Eski kaşar sen zamanında ne bok olduğunu görüyorum. Bizim dinimizde gayri müslimlere gavur ve tuhaf yakıştırmalar da günah olduğunu bildiğim halde günah işliyorsun ve utanmıyorsun.sen izmirlilere kurban ol. İzmirde bir kadın günün ve gecenin her hangi bir saatinde gezdiği zaman rahatsız bile edilmiyor. Ama senin kuran kurslarında çocuklara tecavüz ediliyor.

0 0 Cevap Yaz
Izmir insani 2 Nisan 2020 15:25

Senin gibi O.... olmaktansa onlar gibi gavur olmayi tercih ederim en azindan onurum olur.

1 6 Cevap Yaz
afyonlu 2 Nisan 2020 13:03

senoraya nasıl ve kim getirdi be geri zekalı faşist ruhlu yalaka ben 24 saat yalaka sülük takımı diyanetin sela tekbir nesihatını dinlemek zorundamıyım dua nasihat bize cukkayı götüme sizde siz izmirin dışkısısınız izmir aydın izmirgüler yüzlü izmir herşeyden önce insan insan yobaz sürüleri

0 0 Cevap Yaz
Muzaffer Gün 2 Nisan 2020 10:02

Böyle blr insan, hele bir kadın olabileceğini düşünemiyorum, hiç utanma sıkılma yok, işin garibi bu kadını takdir eden kişilerde var. Bir insanın bir şehir halkına toptan düşman olması akıl alacak bir şey değil, bu kin ve nefret ya birilerine yalakalık etmek yada ruh sağlığının bozuk olduğunu gösterir.

0 10 Cevap Yaz
Kubilay Dogan 2 Nisan 2020 03:42

Could you tell me what is the meaning of "esteunzibillah" Dedim ki bana "esteunzibillah"in anlammini soylermisin

0 0 Cevap Yaz
Izmirli 1 Nisan 2020 21:04

Bu zavalli kadıncağız izmirde yunanlilarin yaşadığını saniyor konusmalarindan onu anlıyoruz üzgünüm akil sağlığınız bozulmus sanirim alzheimer olmus galiba yakin zamani unutup geçmişi yasiyor . Ve bir imza kampanyasi baslatilip hakkinda suc duyurusunda bulunulmali sonucta tum izmirlilere hakaret ediyor. Ve cok acı ki oğlu rektör cok acı cok

0 13 Cevap Yaz
Mehtap 1 Nisan 2020 20:26

Allahım senin inandığın Allah olamaz. Benim dinim birlik beraberliği insancıllığı savunur.. İçi kin dolu kafirlere yer yoktur.. Bu yaşa gelmişsin ama insan olamamışsın.. Sadece acıyarak izledim seni.. Sen hiç izmir i gördün mü hiç insanıyla tanıştınmı ki oksijeni boşa harcayıp kelimeleri savuruyorsun ama inanki hiç bir izmirli seni ve sözlerini kale almadı.. Hani olaki biraz daha video çekeyim falan dersin bizler üstümüze alınmayacağız.. Sana dua edeceğim tez zamanda akıl fikir versin diye..

0 9 Cevap Yaz
Tahsin Akkaya 1 Nisan 2020 18:44

Camilerden sela ve dua seleri yükselirken işlik çalmak ve tencere çalmak gibi bir olay yasamismidir

0 0 Cevap Yaz
Turgut Pekcan 1 Nisan 2020 13:39

Kendi sesinden dinledim şimdi.Şuralı veya buralı;nereli olursa olsun dili,dini,ırkı Ne olursa. Olsun ; ÖNCE İNSAN OLMASI GEREKİYOR.Bu yaratık insan değil...Toplumumuzun arasına nifak sokan bir bölücü...Böylelerinin Türkiye'mizin 81 ilinden birisi için yaptığı ipe sapa gelmez lafların hepsi Yok hükmündedir.Bu insan bile olmayan dişi anne de olamaz.Düpedüz ruhsuz,kimliksiz,beşeri ve ulusal duygulardan yoksun cehalet abidesi.Tiksindim.

3 9 Cevap Yaz
Zeki ergün 1 Nisan 2020 13:13

Bu yaşta, bu çağda bu zeka... Zerre kadar onur, bilgi, birikim ve daha önemli vicdan oluğunu düşünmüyorum... Ahlakın da, kırıntısı olduğunu zannetmiyorum... Öküz gelmiş, öküz gideceği belli... Bırak kendi haline, hırsında, cehaletinde. Vs boğulsun... Zeki ergün

2 10 Cevap Yaz
Hslil dirik 1 Nisan 2020 11:50

Seni doğurmamışlar sıçmışlar. Yani sen boksun. Çok çirkin bir kadınsın. Seni kim nadıl midesi bulanmadan sikebildi. İğrençsin ööö kusasım geldi.

2 4 Cevap Yaz
Karaburunlu 1 Nisan 2020 11:13

Konuşmaktan aciz yobaz yaratık Allah seni bildiği gibi yapsın.Nedir bu İzmir düşmanlığı anlayamadım.Sizler bizim 10 da birimiz kadar müslüman olun yeter.Biraz Allah korkusu olacak insanın içinde.İnsan dedim pardon siz insan değilsiniz.

2 9 Cevap Yaz
Salih Özer 1 Nisan 2020 09:56

Teyze keşke oğlundan utanıp sesini kesmesini bilseydin. Belki kufretmezdim sana sabah sabah . Aslında lehçesi cehaletinin nerden geldiğini gösteriyor bizlere..

0 10 Cevap Yaz
Cemal 1 Nisan 2020 08:59

Yazıklar olsun sana haddini bil utanmaz

0 6 Cevap Yaz
Müdür 1 Nisan 2020 04:29

Allah size akıl sır versin

0 6 Cevap Yaz
Dogrucu Davud 1 Nisan 2020 00:08

Terbiye yoksunu edep yoksunu. Sizin zihniyetiniz ölsün. Birlik ve beraberliğe dem vurulan bugunlerde gecmiste atilmis tohumlarin boyle bir dönemde dahi nasil yeserdigini görüyoruz. O yuzden tevhidin ruhundan uzak bu zihniyetin bu vesileyle acilen silinmesini yuce Allahtan niyaz ediyorum.

1 5 Cevap Yaz
Ufuk 31 Mart 2020 23:23

Kimin gavur olduğu elli kendi gibi ga urları takip ediyor o ezan dinlemiş bu kuran dinlemiş bizim memleketten haberiyok salağın. İzmire izmirlilere kurban ol emi.

2 5 Cevap Yaz
Kutup yıldız 31 Mart 2020 22:00

Bir Erzurum lu olarak hitabindan hakaretleri den gerçekten utandım bence kimliğinden erzurumu sildirmelisin Çomaklı

0 18 Cevap Yaz
Cahil cüreva 31 Mart 2020 20:29

Ülkenin geldiği son nokta işte Türk milletinin bu zavallı cahil gibi insanlardan oluşmasını isteyen geri kalmış ilimden bilimden uzak başka milletler tarafından din söylemmleriyle uyutulup kolayca yönetilmesini istenilen zihniyetin ulaşmak istediği noktadaki örnek kişilik

2 15 Cevap Yaz
Mehmet mehmet 31 Mart 2020 17:38

Kadinmi erkekmi anlamadim.ses tonu sivesi cok bozuk.halki kin nefret ve dūsmanliga sevkediyor.en kisa zamanda savcilar harekete gecip sorusturma acmasi gerekiyor.

0 14 Cevap Yaz
Osman 31 Mart 2020 17:29

Kopegin duasi kabul olsa yukaridan kemik yagar.sen kopek bile olamazsin yaratik otesi mal

0 3 Cevap Yaz
Tataryen Lokman 31 Mart 2020 16:22

Cahilliğin, aymazlığın ve edepsizliğin bu kadarına da pes doğrusu! Ayrıca, eğer hâlâ varsalar Cumhuriyet savcılarını Türk Milleti adına göreve davet ediyoruz! Bu nasıl bir rezilliktir, bu nasıl bir bilgisizliktir!...

1 22 Cevap Yaz
Maviege 31 Mart 2020 16:10

Hanim yanlış biliyor tarihi . Öğrende gel Bizler sizin dedelerinizi denize döktüğümüz Ve saltanat bittiği için yarası derin belli . Keşke herkes biz İzmir li gibi olsa. Bizler olmasaydık siz var olamayacaktınız. Senin gavur İzmir dediğin türk milleti . Sen kimsin de dedelerimze savaş kahraman atalarımız a gavur diye hitap ediyor sun . Gereken soruşturma başlatılmasını istiyorum bu şahıs için devlet

2 23 Cevap Yaz
Yücel 31 Mart 2020 16:08

Sensin gâvur

1 13 Cevap Yaz
Ilko Milko 31 Mart 2020 15:15

Sen tam bir haysiyetsizsin.Bir Izmirli olarak diyorum ki senin gibilerine yaşam hakkı tanimamali Yaradan

2 19 Cevap Yaz
Zeynel Tomur 31 Mart 2020 14:10

Bu bayanı acilen uzman psikoloğa götürüp akıl sağlığının yerinde olmadığının tespiti yaptırılıp bir akıl sağlığı merkezinde iyileşene kadar gözetim altında tutulması gerkir. Kim olduğu, kimin annesi olduğu önemli değil, hastalıklı bir ruh haline sahip olduğu için tedavi gerekir.

1 21 Cevap Yaz
Mithat 31 Mart 2020 13:45

Karasal iklimin yan etkileriden olsa gerek bu bağnazlık Ulu Tanrı Türk Ulusunu bu bölücü yobazlardan sakınsın...

1 17 Cevap Yaz
Sema gün 31 Mart 2020 13:20

Yazıklar olsun,inşallah seni vursun🙏🙏

1 11 Cevap Yaz
Agzindan cikip yskana ugrasin o corona insaallah 31 Mart 2020 12:35

Gülcan

1 3 Cevap Yaz
Ömer Faruk Yalçın 31 Mart 2020 12:17

Oğlunu atayan Tayyibe ve dinci akp lilere yalakalık yapıyor edepsiz!

2 17 Cevap Yaz
ISMAIL hakkı özdemir 31 Mart 2020 12:01

Allah ıslah etsin cehaleti HALKI kullananları güzel ahlak din iman diyerek ülkeyi ele geçirenler bu ektiğiniz virüsleri pislikleri ahlaksız insanlarla mezara giresiniz

0 0 Cevap Yaz
Serpil 31 Mart 2020 10:42

Madem ki millete bu kadar beddua edebiliyorsunuz ne dilediyseniz Allahım size 10 katını nasip etsin inşallah.

1 30 Cevap Yaz
Nuri bey 31 Mart 2020 08:56

Hanımefendi dediğine bakma buna layık olmadığınız belli oluyor üç beş kendini bilmezin hareketini tüm İzmirlileri yüklemek için bir doktordan akıl sağlığı raporu almanızı öneririm

1 18 Cevap Yaz
Nermin Kaynan 31 Mart 2020 08:51

İnsan Vatan parçası Bir Şehir için böyle sözler yapamaz,yapmamalı .

1 17 Cevap Yaz
Kartal 31 Mart 2020 08:35

Yazıklar olsun. Sen İzmirlilerin ayağına paspas ol. Prof annesi olduğun için kendini ne zannettin. Hukukçuları göreve davet ediyorum. Ayrımcılık bölücülük yaratarak halkı galayana getirmek, bir şehrin insanlarına hakaret etmekte. İzmir savcıları bu konuda gerekeni yapmalı.

1 31 Cevap Yaz
İbrahim 31 Mart 2020 04:13

Şıllık

0 14 Cevap Yaz
Fatma Çelik 31 Mart 2020 02:58

Sen daha düzgün konuşmayı bilmiyorsun kalkmış İzmir i konuşuyorsun o izmir kurtılmasaydı sen kimin bilmem neyin karısı olurdun defol git Arabistana orda yaşa burası Atamın kurduğu Türkiye Cumhuriyeti ikile

0 22 Cevap Yaz
Izmir 31 Mart 2020 02:06

Sanirim ismini yanlis yazmissiniz zekiye çomarli olucakti 😂 çomakli degil

1 8 Cevap Yaz
Sahime aksu 31 Mart 2020 02:03

Insanlikdan nasibini almamis yaratik . Dilinin söyledigini kulagin duyuyormu?

0 12 Cevap Yaz
adnan uzunkaya 31 Mart 2020 01:31

ne diyelim güzel ızmirliler bu cahil insan sizi tanımıyor birde prof anası yazık ogluna ALLAH bildiği gibi yapsın

0 11 Cevap Yaz
Emel 31 Mart 2020 01:13

Yazikkk Türkçe konusmasi bile yok konuşmaya değmez

0 0 Cevap Yaz
İzmir 31 Mart 2020 00:12

İzmir kadar taş düşsün kafanıza

0 15 Cevap Yaz
Gül 31 Mart 2020 00:02

Tek kelimeyle kahpesin

2 17 Cevap Yaz
Hüs. Gns 30 Mart 2020 23:40

Bu Yunandan kakan zina çocuğu sanırım

0 11 Cevap Yaz
Osman 30 Mart 2020 23:09

Anasının doğurmayıp sıçtığı yaratık, senin ahlakına müslumanlığına ne denir? Ahlaksız riyakar sahtekar seni. Bok ağızınla laf ettiğin İzmirliler ilk kurşunu atıp mücadeleyi başlatanlar. Ahlaksız cahil, sonun ağzından çıkan bedduanın seni bulmasıyla olsun, ateşlerde yan, İzmirlilerde odununu atsın.

0 24 Cevap Yaz
Kemal Demir 30 Mart 2020 22:56

Hadi ordan sende.

1 9 Cevap Yaz
Türk Kan! 30 Mart 2020 22:53

Kodumun orospusu

0 14 Cevap Yaz