Saldırıya geçtiler! Meral Akşener hakkında suç duyurusu

İYİ Parti 26 Ekim 2017 09:54
Videoyu Aç Saldırıya geçtiler! Meral Akşener hakkında suç duyurusu
A
a

Meral Akşener hakkında parti logosu nedeniyle suç duyurusunda bulunulacak.

Kayı Boyu Derneği, İYİ Parti'nin logosu nedeniyle suç duyurusunda bulunacaklarını açıkladı.

Dernek Başkanı Kazım Duman, "Dünyaya mal olmuş bir damganın böyle bir şekilde kullanılmasına karşıyız. Beni çok kişi aradı ve rahatsız olduklarını ifade etti" dedi.
Yeni Şafak'ın haberine göre, Duman, "Kayı boyu damgasının bu parti ile anılmasını istemiyoruz. Kayı boyu amblemin altında her görüşten insan var. Partinin kullanmasına karşıyız ve muzdaribiz. Yönetim kurulunu acil topladık. Suç duyurusunda bulunacağız" diye konuştu.

1000
icon
Esat Kütük 26 Ekim 2017 20:50

El Fren inimi Boşalttılar Birileri Kulağını mı Çekti Geç Kaldın Kayı Olsa Sana ne Sana mı Tapulu. Tapusu Osmanlıya ait Adacıklara Yunanlılar Otururken Niye Çıyaklamadın.Bu Kadar Ülkede İşler Olurken Sesini Hiç Duymadık Açılımda Nerdeydin PKK İle Müzakere Yapılırken Nerdeydin Türk Kelimesi Silinirken Nerdeydin Şehit yakınlarını Şehitliklere Türk Byragıyla Sokmuyorlardı Nerdeydin. Sen Tam bir Dangalaksın.Sana Adam Bile Denmez Uzaktan kumandalı bir Piyonsun

1 4 Cevap Yaz
n.kemal kanikara 26 Ekim 2017 17:46

Latin raflerle yazılmış i y i bu dernek başkaninin göz doktoruna ihtiyaci var

0 1 Cevap Yaz
dogan ozeemir 26 Ekim 2017 15:36

Sen kafayi yemissin

0 0 Cevap Yaz
Zeki ince 26 Ekim 2017 15:24

Bunlarda uretim yok kopyeleme ile gecinmeye calisiyorlar.

0 0 Cevap Yaz
Şinasi Karaca 26 Ekim 2017 14:03

Kayı boyu veya Kayıhan,tüm Anadolu halkını kucaklamıştır.Meral Akşenerin partisine ilgi duymadım veya duymuyorum lakin "Kayı" boyu amblemine benziyor diye şamata koparanlar art niyetlidir. "IYI" mi yoksa "İYİ" mi,bence hiç gocunmayın sanırım sizleri sıkıntıya sokacağı için tepki gösteriyorsunuz.Demokrasiyi kendinize göre algılamayın!,Dini kendinize göre algıladığınız gibi.

0 5 Cevap Yaz
Necatı 26 Ekim 2017 13:24

Haberin kaynağa bakarmısın kim yeni şafak şaşırdık mı hayır

0 5 Cevap Yaz
Elbruz 26 Ekim 2017 12:31

Ya bu kadar nasil alcalabiliyitsunuz...iyi yazıyor orada mallar IYI degil.kendi kiskancliginizi...yalakaliginizi...kemik pesinde olusunuzu ispatlarsiniz bu mahkemede.ayrıca şimdiye kadar kac partiye dava actin ucuz adam.hdp logosunun uzerindeki agacta yapraklarla pkk yaziyor, onada daca açtınmi bir Türk olarak.yada akp logosundaki ampulun uzerindeki yedi isik huzmesi siyonizmin yedili samdanini temaik ediyir...duyundaki 911 sayisi ise yine yahudilerin kutsal tarihi..onlarida bir musluman olarak sikayet ettinmi.etmezsin, cunki senin icin müslümanlık değil para ve mevkii önemli ..

0 5 Cevap Yaz
Erkal EKEN 26 Ekim 2017 12:15

Kayı Boyu Derneği, oyna gelme, yamuk yapma. Bu amblem senin babanın malı değil olamaz da. Birilerine uyup ortalığı karıştırıp prim yapacağını da sanma. Memleket uçurumun dibine vuruyor senin hesabın ne zırto. 18 Tane adamız Yunanlılara verildi, sesiniz mi çıktı?

0 5 Cevap Yaz
Ali 26 Ekim 2017 10:21

Ulan türkçülük yapma. Bölücü diye kazığa oturturlar. Sen kayı ya kurban ol. Karşında bahçeli yok.

0 6 Cevap Yaz
hava durumu HAVA DURUMU