Tezcan'dan Atatürk'e hakaret: ‘Virüsün büyüğü Anıtkabir’de’

Gündem 15 Şubat 2020 22:15
Videoyu Aç Tezcan'dan Atatürk'e hakaret: ‘Virüsün büyüğü Anıtkabir’de’
A
a

Sözde Gazeteci Fatih Tezcan’dan Atatürk’e hakaret: ‘Virüsün büyüğü Anıtkabir’de’

Çin’den gelen ve koronavirüs şüphesiyle kontrole alınan yurttaşların sağlıklı oldukları açıklandı.

Konuyla ilgili bir haberi paylaşan aktrol Fatih Tezcan, Çin’den gelen Türklerin Anıtkabir ziyaretini eleştirdi.

“Şahsen enfekte olmamalarına sevindim. Diğer yandan herkes şükretmek için kendi dininin tanrısına, mabedine gider, bizi ilgilendirmez” diyen Tezcan, şu sözlerle “üstü kapalı” hakarette bulundu:

“”Virüsün büyüğü Anıtkabir’de!” demek, gereksiz tahrik. Geçmiş olsun.”

 

1000
icon
İzmitli gürcü 21 Şubat 2020 09:20

ANITKABİRDE GÖREV YAPAN ASKERLERİMİZ SENİN YEDİ SÜLALENİ............

0 5 Cevap Yaz
Turan yıldız 19 Şubat 2020 21:04

ATATÜRK e laf atan laf söyleyenler OROSPU ÇOCUĞUdur. ŞEREFSİZ NAMUSSUZ VATAN HAYİNİ DİR BABASI yunan tohumudur

0 5 Cevap Yaz
Evo 18 Şubat 2020 22:59

Yunan dölü

0 4 Cevap Yaz
Murat tarcan 18 Şubat 2020 12:30

Ananı nineni yunanlıların sikmesini engelledi diyemi bu nefret atatürk den

0 9 Cevap Yaz
Mustafa ÇAM 16 Şubat 2020 13:20

Bu Fatih TEZCAN denen mahluk dersini almamış. Şarkışla'da ben onun dersini verdim. Utanmaz arlanmaz mahluk ATATÜRK'e hakaret etmeyi bir marifet sayıyor. 23 Nisan Ata is Koyun Bayramı diyen bu mahluka , 6 tane çocuğunun olduğunu söyledim ve altısının da Koyun olduğunu söyledim. Mikrofonu bırakıp kaçan bu korkak mahluk yine meydanı serbest buldu galiba. Cumhuriyet Savcılarını göreve davet ediyorum. Bu mahlukun icabına baksınlar. Anıtkabir'e saldırmaktan vaz geçsin.

0 6 Cevap Yaz
Kevser Eğilmez 16 Şubat 2020 10:53

Bir avukat, Ataturk' e bu aşağılık küfru yapanın oros..u çocuğu olduğunu onu savunanin da oros..u çocuğunu olduğunu soylemis. Evet, o avukatın sözleri çok doğru hepinize tercüman olmuş. Atatürk'ün yüceliği kadar başlarına taş düşsün. Atatürk kötü de onlar iyi öyle mi?! BEYİNSİZLER! Sömürdüğünüz , bilmek işinize gelmediği için uzak sürdüğünüz din; sakalk ve sarık cüppe ve başörtüsü değil Atatürk'ün temsil ettiği bilim, fen, insanlık ve gerçek yurtseverliktir.

0 10 Cevap Yaz
Adana 01 15 Şubat 2020 23:54

Fatih tezcan denen ak köpek atama laf uzatma kitabını sikerim

0 9 Cevap Yaz
anket ANKET

Hangi futbol kulübünü destekliyorsunuz?

hava durumu HAVA DURUMU
e-gazete E-GAZETE
sayfalar SAYFALAR
arşiv HABER ARŞİVİ
linkler LİNKLER
duyurular DUYURULAR