Topbaş yağmur felaketinden CHP'yi sorumlu tuttu!

Loading...
Gündem 18 Temmuz 2017 18:33
Videoyu Aç Topbaş yağmur felaketinden CHP'yi sorumlu tuttu!
A
a

Kadir Topbaş, İstanbul'da yaşanan yağmur felaketini değerlendirdi...

Kadir Topbaş, İstanbul'da yaşanan yağmur felaketini değerlendirirken, geçmişte yapılan altyapıların sorunlarına işaret ederek skandal bir şekilde CHP'yi suçladı!
Öte yandan; CHP'li Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan, ''1 saat içinde 65 kilogram yağış düştü'' diyen Topbaş'a tepki gösterdi. Gürkan, “Bize her yağmurda metre kareye 65 kilogram yağış düşüyor. Biz ne yapalım” diyerek tepki gösterdi.

CHP'li Gürkan, Edirne merkezde metre kareye 45 kilogram yağış düştüğünü belirtti. Yağıştan dolayı bir sıkıntı yaşanmadığını ifade eden Başkan Gürkan, geçtiğimiz günlerde Edirne merkeze 20 dakikada metre kareye 50 kilogram yağış düştüğünü söyledi.

1000
icon
Prooffy 22 Temmuz 2017 13:42

14-15 yılda yaptığınız bat-çık'ların ve metroların alt yapısını da önceki CHP'liler attı demek ki. ANAP'ı, Ap'yi ve Cunta'yı unutmuş... Ben seni akıllı bir adam sanırdım. Bari bi doktora filan görün...

1 0 Cevap Yaz
OBJEKTİF ADAM 21 Temmuz 2017 11:08

Bu adam şehir bölge planlamacısı olduğu için az çok mesleği ile ilgili olması nedeni ile AZ DA OLSA işini bilen bir izlenm veriyordu. Üstelik akademisyenliği vardı. Bilimsel tarafı da var diye az da olsa olumlu düşünüyorduk. Siyaset, menfaat ve kendi yarattıkları "din dünyası" adamı "30 yıla yakındır İstanbul belediyesinde iktidar olduklarını" aklına bile getiremiyor. Meslek ve akademisyen özellikli bir belediye başkanının düştüğü hale bakın !!!

0 0 Cevap Yaz
hüseyin albay 20 Temmuz 2017 17:20

eyyyyyyy İstanbul halkı 28 yıldır aralıksız belediyeyi yöneten İstanbul halkını aptal yerine koyan bu zihniyete artık dur de

0 4 Cevap Yaz
Faruk 20 Temmuz 2017 15:53

Yüzsüzlügün bu kadarına pes CHP kadar taş ďüssün başına

0 2 Cevap Yaz
Rıdvan 20 Temmuz 2017 15:40

AKP zihniyeti; yalan,iftira ve hırsızlık bunlarda ne insanlık onuru ne şeref ne de haysiyet var. Başka bir şey söylemeye gerek yok

0 3 Cevap Yaz
uzun ve kalın baş 20 Temmuz 2017 14:42

sana helal olsun topbaş.1990 yılında babam 55 yaşında acı çekmeden öldü... nedenmi...? tabiki CEHAPE yüzünden . eğer AKEPE olsaydı şimdi acı çekerek kahrından ölürdü.lanet olsun size sahtekar müslüman yiyiciler

1 2 Cevap Yaz
erol biçen 20 Temmuz 2017 14:18

bunların herşeyleri yalan ve iftira hükümet sıkışınca CHP yine suçlar yerdeler CHP suçlar yeter yeter artık bu kadar arsızlık

0 1 Cevap Yaz
Turan 20 Temmuz 2017 00:13

Kardeş yıllardır İstanbul'u sen yönetiyorsun. İşine geldiği zaman O kadar İcraat yaptık bu kadar metro yaptık demeyi biliyorsun Elin değmişken beğenmediğin şu altyapıya'da bi el ataydın.

0 17 Cevap Yaz
acar hasançebi 19 Temmuz 2017 23:43

Yorumunuzyirmibeş seneden sonra pes boğrusu. yahu bu ne aymazlıktır.

0 7 Cevap Yaz
DUYARLI 19 Temmuz 2017 20:10

Bizim Ankara da da bir İ. Melih imiz var. O da belediyeyi unutmuş nerdeyse her akşam psikopat oğlunun kanalında elinde 3-5 paçavra kağıtlarla CHP nin ve Kılıçdaroğlunun açıklarını arıyor. Amaç ne CB nin gözüne girmek. Onun gö........nü yalamak. Bunların hepsi planlı olarak insanları CHP ye düşman edip kendi suçlarını görmezden getirmek. Ama inşallah yakındır kendi boklarında boğulup pislik bir şekilde defolup gidecekler.

3 17 Cevap Yaz
İbrahim Pekbay 19 Temmuz 2017 16:17

Evet... M2 başına 65 kg. yağış düşmüş. Maltepe meydanında da 175 bin kişi varı zaten...

4 11 Cevap Yaz
Hamdiye 19 Temmuz 2017 16:12

Ne diyon gardaş,yapılarınızla öğünürken,eyimiydi?17 yılda inşaatlar kaç kat arttı?Gördüğüm kadaryla,ÜÇ İstanbıl daha ilave ettiniz!Hemi deplansız!

3 18 Cevap Yaz
Mehmet 19 Temmuz 2017 15:29

Hırsızlığı azcık azaltın birazda çalışın bundan sonra halk uyanıyor benden demesi

4 22 Cevap Yaz
Selma 19 Temmuz 2017 15:28

bunları akıllı oldukları için buraya getirmediler zaten akılsız suçlamalar yaptıkları için geldiler

2 18 Cevap Yaz
Ayşe Fatma Yıldız 19 Temmuz 2017 15:24

Şaka mısınız ya.... Komedi mi oynuyorsunuz. Delirttiniz bizi yaaa. Avazımız çıktığı kadar bağırtacaksınız bizi . 20 senedir niye yapmadınız, her yeri söktünüz , her yeri yıktınız da bir tek oraları mı ellemediniz. İnsan olanın biraz yüzü kızarır, utanır.... Ne söyleyelim daha, yeter artık yeter..... Uyu yavrum ninni uyutayım seni , fetöyle, öteyle avutayım seni....

0 26 Cevap Yaz
Serdar mehmet

Agzina saglik Annem diyorki -oglum kufurediyorsun diye Anne ozur dilerim bunlar beni bu hale getirdi ...diye Ben 65 annem 85 yasinda arkadasim Ugur yucelin dedigi gibi Ben bu şerefsizleri küfürsüz nasıl anlatayim arkadasim...

0 17
Cüneyt özkan 19 Temmuz 2017 15:18

Ulan 25 seneden fazla sizler o koltukta oturuyorsunuz surumluluğu CHP ye atıyorsunuz bu işi yapamıyorsanız s...yirim gidin bu ülkeden

1 13 Cevap Yaz
Naci Yener 19 Temmuz 2017 14:55

Bir iş yaparak değil, muhalefeti suçlayıp kötüleyerek temayüz edeceklerini sanıyor saftirikler. 15 senedir iktidardasınız neden yapmadınız? Bu suçlamaları belki sizinkiler yutar, ama karşınızdakiler enayi değil ki yutsun!

1 24 Cevap Yaz
Peri'han

CHP kötü yaptıysa iyisini siz yapın artık sürekli başkalarına suç atılmasından insanların aptal yerine konulmasından bıktık ya yeter artık ülkeyi chp mi yönetiyor

0 1
sezai özdemir 19 Temmuz 2017 14:02

Başkan suçluyu ben buldum,Fatih sultan Mehmet alt yapıyı iyi yapmamış senin geleceğini bilmiyormuş sanırım..Ya ne Akıla sahipsin gerçi senin bu suçlamana inanacak bi sürü insancık var yaa 20 yıldır sizler varsınız istanbul`da biraz insanın sıkılması lazım CHP ne alaka yani bizlerde bu yalanı yiyoruz yalançılık sizlerin meslek haline getirdiğiniz bi sistem oldu artık..

1 24 Cevap Yaz
Güner 19 Temmuz 2017 12:28

Hay kafana Kıiıçtaroğlu'nun on katı kadar granit Kaya düşsün

0 31 Cevap Yaz
yildizca 19 Temmuz 2017 11:45

yıllardın devletin başında olan kendileri değil sanki

2 21 Cevap Yaz
Timur yonga 19 Temmuz 2017 11:26

KENDİSİ. BAŞKAN MI. KAYUM LA. YÕNETİLDİĞİNİ. BİLİYORMUYDUNUZ. KENDİ VE. DAMADI TESCİLLİ FETÖCÜ MİLLET E. YALANLARLA. BİRŞEY VERMİYORSUNUZ. HER GUN GUNDEN GUNE. BATİYORSSUNUZ

0 21 Cevap Yaz
muhittin bekar 19 Temmuz 2017 11:02

Ismail güneş salak deyil asalak aptal sin vede çok ahlaksız birisin

5 3 Cevap Yaz
veli

ismail güneş'e asalak demişsin ama kendi durumunu ifade etmişsşn

0 0
eski defter 19 Temmuz 2017 10:23

4 yıl da senin reisin istanbul'da belediye başkanlığı yaptı...Alt yapının bozukluğunda en az senin kadar sorumluluğu var...Adamlar kendilerini de mal yerine koymaktan çekinmiyor...

1 12 Cevap Yaz
FATO07 19 Temmuz 2017 10:11

SIKILDIK ARTIK BİRBİRLERİNİ SUÇLAYAN DEVLET YÖNETİCİLERİNDEN .SORUNLARI ÇÖZSUNLER ORTALIGI KADINLAR KAVGASINA CEVIRIP SEN SUNU BEN BUNU YAPTIM DEDIN DEMEDIN V.S. BUNLAR ARIK BIKTIRDI INSANLARI

2 17 Cevap Yaz
TC İrfan 19 Temmuz 2017 07:42

CHP li arkadaşlar, bunları iyi koruyun ve kolları, yoksa bir yerlerine bir şeyler olursa sizden bilecek.

0 8 Cevap Yaz
Hüsnü 19 Temmuz 2017 07:32

Fetöcüler yüzünden deseydin çok daha inandırıcı olur

0 8 Cevap Yaz
Cemal 19 Temmuz 2017 02:37

Peygamberimize göre münafıklığın üç alametinden birisi de, iyilikleri kendine, kötülükleri başkasına yü klemekmiş... o halde Kadir Topbaş'a münafık diyebiliriz...yıllardan beri İstanbul'un belediye başkanı kendisi değilmiy miş ?...elleri armut mu toplamış ?...ayıp doğrusu...

0 14 Cevap Yaz
Cankurt 19 Temmuz 2017 01:12

Kargalar güler bu sözlere ama.... koyunlar asla...!!

5 28 Cevap Yaz
Ercan

Abi ne onbesi tayyip gürtuna topbaş toplam 25 yıldır ıstanbul bb bunların ellerinde

1 13
HARUN ÇTLSRK 19 Temmuz 2017 01:03

TÜRKİYE BİLİNÇLİ OLARAK ÖYLE BİR YALAN BATAGI İÇİNE SAPLANDI Kİ , TOPLUMU YALAN MANYAGI YAPILDI , DEVLETİ YÖNETENLER ; HER DAKİKA , HER SAAT BASINDA VE TV LERDE YALAN POLİTİKALAR LA AYAKTA DURUR HALE GELİNDİ UNUTULMASIN '' HARCINA SAHTEKARLIK KARIŞAN BİNA BİR GÜN ANSIZIN YIKILIR , BİNA YAPIMINDA SORUMLU OLANLARDA HESABINI VERİR , SEN EY KADİR TOPBAŞ , BAŞARISIZLIGINI GEÇMİŞ SİASİ PARTİLERE YÜKLEMEYE KALKARSAN ADAMA SORARLAR ; EY KADİR TOPBAŞ 16 YILLIK GÖREVİN İÇİN DE İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BÜTCÇSİNİ KİMLERE PEŞKEŞ ÇEKTİN DİYE ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, !!!

0 74 Cevap Yaz
mumire

1994 yilindan itibaren valisiyle,ulastima bakanliğiyla kisaca devletin tum maddi olanaklariyla bir şehri yonetemeyeceksiniz.Utanmadan konuşacaksiniz,Japonya da adam gibi yoneticilet intihar ediyor.Ihaleleri Yandaşlariniza peşkeh çekip,en adi malzemeleri en pahali fiyata ihale edip,siz de payiniza duseni alacaksiniz.Bal tutan parmağini yalar değil mi?Hepinizin o parmaklari kirilacak birgun,Gidin de o parmaklarinizi yalamadan musluğun altinda yikayin.

0 8
Songül demir

15 yıldır iktidardasınız ve ondan öncesi de var, belediyeler 25 yıldır ellerinde, bu milletle dalga geçmeyi bırakın artık. Bir gün iktidarınız yıkılacak sizler belki taşlı dereyi boylamış olacaksınız ama çocuklarınız, torunlarınız da dalga geçtiğiniz bu toplumun arasında yer alacak ve sizlerden utanacaklar, tabi yetiştirdiğiniz çocuklarınız da biraz sorgulama varsa.

1 6
Naci

Top baş değil TOKMAK BAŞ bunlar donunda ıslak görseler yine başkalarini suçlarlar

0 8
mehmet akbad

Yandaşlara kime olacak arkadas

0 3
Ismail Güneş 19 Temmuz 2017 00:24

Ve siz 15 yıl boyunca o sorunlara trene bakar gibi baktınız, ayrıca halkı AKP tipi seçmen yerine koyup şimdiki CB'nin o zamanlar Istanbul belediye başkanı olduğunu unuttuğumuzu sandınız! Yaw salağız ama seçmenin kadar da değil!

3 71 Cevap Yaz
mehmed kemal 19 Temmuz 2017 00:17

çırpıcı çayırına albenisi olan bir park yapıldı hemde boydan boya..merterden bozkurta kadar..be densiz münasebetsiz adam..o parkı yaparken altından geçen çırpıcı deresine..o zeytinburnu metro ve metrobüs duraklarının yağmur sularını aktaracak alt yapı yaptırmadın..altı kaval üstü şihane hesabı.yap üzerini altını kimse görmüyor nasılsa...belkide yapılmış gibi parada ödettin müta..itine belkide o yapılmayanlar senin banka hesaplarına komisyon olarak aktarıldı..yahu üsküdar meydanındaki rezalet nedir..denize sıfırbir yol var...denizle birleşiyor yağmur geldiği zamann ..adam olan bu gibi şeylerden haya alır er alır çşeref aırda işini düzgün yapar...CHP nerene battı durup dururken sen kimi kandıracağını zannediyorsun..bu millet bir gün bunların hesabını sanada soracak..sıra sanada gelecek FETÖ cü sende

5 46 Cevap Yaz
ÜNAL YURTCU 18 Temmuz 2017 23:45

SEVGİLİ DOSTLAR....VALLAHİ...BİLLAHİ..15 YILDIR İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI BEN DEĞİLİM.. !!!! BİLGİLERİNİZE...ARZEDERİM...

2 41 Cevap Yaz
Dursun Şahin 18 Temmuz 2017 23:44

Bence sorumlu Fatih Sultan Mehmet Çünkü İstanbul'u feth etmeseydim bu sorun yoktu,😀😀😀

2 71 Cevap Yaz
Zeynep

Çok yaşayın emi

0 2
Ahmet MERİÇ 18 Temmuz 2017 23:32

Topbaş bey çok haklı...tabiiki sorumlu CHP...eğer sen istanbul gibi bir şehirde topbaş gibi bir adamı başkan seçtirirsen suçun büyüğü sende CHP...Ona göre gelecek seçimde tedbirini al ve bir daha böyle situmluluğunu bilmiyen birisine yetki verdirme...ona göre adayını belirle...

5 49 Cevap Yaz
Tamer Aner 18 Temmuz 2017 23:21

Bıktık artık kusurlarını örtmek için CHP ye ve Kılıçdaroğluna iftira atılmasına. CHP nin belediye ile ne ilgisi var. Kaç yıldır belediyi yönetiyorsunuz. Altyapıdan da üst yapıdan da sorumlusunuz. Ormanları keserseniz iklim değişikliği olur, afetler çoğalır. Bunu artık ilkokul çocukları bile biliyor.

3 45 Cevap Yaz
meryem

ilkokul çocukları biliyorda!, benim halkımın çoğu bilmiyor maalesef.

0 5
Ayhan ozer 18 Temmuz 2017 23:10

Cok ayip sayin Topbas bir Ak partili olarak chpyi suclamaniz kiniyorum siz kac yildir ikdidardasiniz 1 yildirmi ????

3 35 Cevap Yaz
Mehmet Savaş

Ayhan Bey, kutlarım sizi. AKP'li olup ta partiyi eleştirebilen belki de ilk kişisiniz. Bir demokrat olarak samimiyetle kutluyorum sizi.

0 5
Cemil uludağ 18 Temmuz 2017 22:56

Adam iftira kültürü ile büyüyüp fetö ile Elele belediye başkanı olmadı mı? Başka ne beklerdiniz, bu felaket bize eksiklerimizi gösterdi. Tez zamanda telafi edeceğim demesini mi.....

1 28 Cevap Yaz
mehmet candar 18 Temmuz 2017 22:37

yavsak basgan

2 14 Cevap Yaz
İbrahim 18 Temmuz 2017 22:30

El insaf 25 denedir sen yönet sonra CHP Yi Suçla ayıp ya

2 27 Cevap Yaz
Murat 18 Temmuz 2017 22:29

Yani bu adamı ne yapmak lazım bilemedim

1 16 Cevap Yaz
ESER 18 Temmuz 2017 22:03

BU PİŞKİNLİK DEĞİL RESMEN TERBİYESİZLİK

3 41 Cevap Yaz
Erdal 18 Temmuz 2017 21:43

Hani Sn Kemal Kılıçdaroğlu Adalet Yürüyüşü Yapmıştıda Elindede Adalet Yazılı Bir Pankart Vardı Eminim Hatırlıyorsunuz Ardırdan Akp İktidarı 15 Temuz Darbe Girişiminin Yıl Dönümünü Kutladı Mitingler Yapıldı 15 Temuzda Biz Ulus Olarak Birlik Olduk Bu Darbe Girişimini Engeledik Ve Chp Liler 15 Temuzun Yıl Dönümünde Siyasi İçerilik Paylaşılmasın Dedi Ama İktidar Bu Durumu Kendine Uyarlıyarak Kulanmaya Çalıştı Bu Durumu Su İstimal Eti Bu Gösteriler Nerede Yapıldı İstanbul Yağmur Nereyi Vurdu İstanbulu Kimlerin Foyalarını Ortaya Çıkardı İstanbulun Altyapı Sorununlarını Ortaya Çıkardı Akp Nin Yaptım Dediği Yalanları Ortaya Çıkardı Bunun Adı Nedir İlahi Adalet.

12 130 Cevap Yaz
Şaziye Demir

Ben de aynı şeyleri düşünüp arkadaşlarımla paylaştım .Kesinlikle Allahın tokadı, anlayana...

1 24
İboyal 18 Temmuz 2017 21:38

Bunlar kaç senedir İstanbul'u yönetiyorlar bunca yıl ne yapmışlar

4 77 Cevap Yaz
Cengiz

Yalakalik ypdilar serefsizlik diz boyu evet Allah dan gelen bir şey ama önlem almak lazımdı 15 yıldır.

1 1
mike 18 Temmuz 2017 20:05

chp iktidarda olmayalı 65 yıl oluyor..ne saçmalıyor bu salak..

8 82 Cevap Yaz
sabihasevim teoman

Toptaş beyefendi bukadar belediye başkanlığı yapiyorsun bu kişi nasil bukadar düşünmeden bu lafı söyledin birde sucluymuş gibi konuşman size yakıştımı gargalar güler yapmayın allahahaşkına bu vatan hepimizin kimse böle mez ayıp tır kemalbeymi bu yağmuru yağdırdı allahin işine kimse karışamayiz batirirda çıkarırda bu bir afat şükür bukadar kaldı herkes kendine gelsin saygılı olsun

4 66
yaşar

Bunlardan önce İstanbul belediye başkanlığında Bizanslılar vardı

1 16
hava durumu HAVA DURUMU