Yunan dölü Mısıroğlu'nun son sözleri ortaya çıktı: Atatürk İblisinin..

Gündem 16 Mayıs 2019 15:56
Videoyu Aç Yunan dölü Mısıroğlu'nun son sözleri ortaya çıktı: Atatürk İblisinin..
A
a

Yunan dölü Sözde Tarihçi Kadir Mısıroğlu'nun son sözleri ortaya çıktı: Atatürk İblisinin..

86 yaşında olan Mısıroğlu, bir süredir Acıbadem Altunizade Hastanesi'nde tedavi görüyordu.Tedavi gördüğü hastanede azrail canını aldı.

Atatürk düşmanlığı ve ABD, İsrail, Yunanistan sempatizanlığı ili bilinen Kadir Mısıroğlu'nun fikirlerini aşıladığı isimlerden olan, sözde gazeteci Fatih Tezcan, Mısıroğlu'nun ölmeden önceki son sözlerini açıkladı.

Tezcan, Mısıroğlu'nun ölmeden önce Atatürk'ü şu sözlerle hedef aldığını iddia etti: ''O İblisin neler yaptığını ben milletime hala anlatamadım, tam olarak ifşa edemedim'' 

Hayatta iken Yüce Atatürk'e ve İstiklal Marşı şairimiz Mehmet Akif Ersoy'a yönelik bariz küfürler eden Mısıroğlu, ''Keşke Yunan kazansaydı'' sözleri ile gündemlerde kalmayı başarmıştı.
1000
icon
bülent VURAL 18 Mayıs 2019 14:27

bu iblisin öldüğüne sevindim.bir TC vatandaşı olarak bizleri temsil eden bakanların hastane ve cenazelerin gitmeleridir

0 0 Cevap Yaz
ali 18 Mayıs 2019 10:38

Darısı ona destek veren, ziyaret eden, cenazesine katılanlara inşallah. ateşin bol olsun.

0 0 Cevap Yaz
MUZAFFER 17 Mayıs 2019 23:57

HAYATI BOYUNCA YÜCE ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATATÜRK İLE KURTULUŞ SAVAŞINI GERÇEKLEŞTİREN KAHRAMAN ATALARIMIZA HAKARET ETMEYİ KENDİNCE BİR GÖREV ADLEDEN BU MECZUP ZAT DEFİNİ MÜTEAKİP KABRİNDE BEDENEN RAHATTIR UMARIM.RUHUNUN HAYATTEYKEN HAKARET ETTİĞİ KAHRAMAN ATALARIMIZIN RUHLARI İLE AYNI ORTAMDA BULUNMADIĞINA EMİNİM.MAHŞER GÜNÜ BU MECZUP KAHRAMANLARIMIZIN YÜZÜNE BAKABİLECEKMİ..HİÇ SANMAM...HER BİR METRE KARESİ ŞEHİT KANIYLA YOĞRULMUŞ ANADOLU TOPRAKLARINDA BÖYLE BİR ŞAHSİYETİN ÖMÜR SÜRMESİ ÇOK ÜZÜCÜ...İLAHİ ADALET ALLAHINDIR....

8 12 Cevap Yaz
Derya 17 Mayıs 2019 19:44

86 yaş uzun süren bir ömür olmuş.Bu ömründe Atatürk'ün kurduğu Cumhuriyette yaşamışsın.Atatürk ile ilgili düşüncelerinin rağbet görmemesi normaldir.Biliyormusun Atatürk kalbimizde yaşayacak.Ama sen bir köpek kadar hatırlamayacaksın.Hayatın boyunca nefret kustun.Kusarak da geberdin.Öbür tarafta nereye gideceğin ile ilgili en ufak bir şüphem yok biluyormusun.İblis şerrefsiz köpek.

26 20 Cevap Yaz
Aytunç 17 Mayıs 2019 19:13

Bu şerefsiz bunak hainin leşini vatan topraklarına gömmek bile biz türklere yakışmaz, leşini yakıp , külünü lağıma dökmek en doğrusu.

28 23 Cevap Yaz
İlker 17 Mayıs 2019 18:43

Bu orospu çocuğu nu birde türk bayrağına sardılar allah belanızı versin lağımın birine atsalardı leşini

28 17 Cevap Yaz
Fahri 17 Mayıs 2019 17:40

Ateşi bol olsun

34 17 Cevap Yaz
A.Rıfat GÜLER 17 Mayıs 2019 16:55

Cehenneme odun lazımdı.Mısıroğlunda da pek harlı ateş çıkmaz ama idare etsinler artık.

38 21 Cevap Yaz
Oguz 17 Mayıs 2019 14:54

Senin milletin kim bilmiyorum ama Atatürk olmasaydı papaz olurdun

51 34 Cevap Yaz
Nazlı 17 Mayıs 2019 14:16

Helal olsun sizin gibi habercilere ya oh sonunda aradığım haber sitesini buldum...

47 27 Cevap Yaz
Özgür 17 Mayıs 2019 14:05

Atatürk'ü anlamamış ki anlatsın zavallı.

48 37 Cevap Yaz
Karsli 17 Mayıs 2019 14:01

Geberti it oglu it

48 27 Cevap Yaz
Ramazan yıldırım 17 Mayıs 2019 13:45

Bu kansız niye beni yunanistana kömün diye söylememiş. Alcağa birde tabuda türk bayrağı cektiler. Ne kadar türk düşmanı alçak varda geberdiklerinde hangi gavura ajanlık yapıyorlarsa osaya gitsin. Bu aziz vatanı kirletmesin ler..

50 33 Cevap Yaz
Behzat 17 Mayıs 2019 12:50

Allah rahmet eylemesin. Cehennemdeki yerini aldı çok şükür...

49 22 Cevap Yaz
Kenan 17 Mayıs 2019 12:21

GEBERDİ GİTTİYA ALLAH8MA ŞÜKÜRLER OLSUN.

47 23 Cevap Yaz
Alanya 17 Mayıs 2019 12:21

Şimdi azrail o pilin göründen şırınga ile yunan kanlarını çekiyordur.ateşi bol toprağı dar olsun şerefsizin

46 21 Cevap Yaz
Bayer Güner 17 Mayıs 2019 09:54

PİSLİĞİN TEKI.TÜRK DÜŞMANI dır.mübarek cuma gününde KABİR AZABINDADIR.

45 21 Cevap Yaz
Zagor 17 Mayıs 2019 09:40

Bir iblisten kurtulduk

42 22 Cevap Yaz